5 Nisan 2015 Pazar

Bath & Body Works 3 Kat Nemlendirici Vücut Kremi - Beautiful Day

Haftanın son gününe geldik. Ne yazik ki yarın pazrtesi , sendromun yanı sıra iki vizemin korkusunu üzerimde taşırken hoş kokularla kendimi mutlu etmek istedim.

Bath & Body Works 3 Kat Nemlendirici Vücut losyonlarından Beautiful Day bugüne renk katsın . Serinin daha önceden diğer ürünlerini de kullanmış ve memnun kalmıştım hatta sizlere de şu an Instagram üzerinden Beautiful Day'in 2 ürününün de dahil olduğu bir çekiliş düzenliyorum. Detaylar Instagram hesabımda. 

Beautiful Day ; icerisinde şeker ve çiçek barındıran , baymayan hafif kokya sahip bir seri. İçerisinde elma ,  armut , yabani  papatya , zambak , pembe şakayık , beyaz şeftali ve odunun harmanlanmıs kokusu bulunuyor.  

İlk etapta ambalajının güzelliği göze çarpıyor. Baharın gelmek bilmediği bu günlerde göz dolduruyor adeta. Tüpte sunulmuş olması gayet hoş çünkü ben kavanoz vücut ürünlerinden pek hoşlanmıyorum. 

Beautiful Day baymayan kokuya sahip fakat 3 Etkili Vücut Kremi serinin diğer ürünlerine oranla çok daha yoğun kokuyor. Yani çok beğenmediğiniz bir koku olmadıkça yoğun nemlendiricileri almamanızı önerebilirim.

Nemlendirmesi gayet güzel , başarılı. Benim kuru vucudumu bile 2 gün nemli tutmaya yetiyor. Kıvamı butter - krem arasında  olmasına karşın oldukça çabuk emiliyor , yapış yapış bir his kesinlikle bırakmıyor. Kokusu ise oldukça kalıcı ki ben duş jeli veya vücut spreyi kullanmamama rağmen sabah kalktığımda kokusunu alabiliyorum. 

Detaylı İçeriği bu şekilde ve ne yazik ki temiz değil. Çok beğenmediğim bir koku olmadıkça elimdekiler bittikten sonra BBW vücut losyonu alacağımı sanmıyorum. Bu fiyatlara daha temiz içerikli ürünler bulmak mümkün.

2 yorum:

  1. Raen gullu vucut losyonunu kullandiktan sonra bende bi vücut losyonu meraki başladı bbw kokularini seviyorum ama kaliciliklarini merak ediyodum bu yazi baya isime yaradi guzel bi indirime denk gelirsem alicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raen kesinlikle harika . Nasıl güzel bir gül kokusu o :) Tatlım eğer kışlık kokuları seçersen losyonları bile buram burak kokuyor kii Be Enchanted losyon olduça yoğun kokuya sahip. Daha hafif kokularda ise bu kremlerin kalıcılığı ve yoğunluğu fazla. Fakat eklemek istediğim bir nokta var eğer kokuya bayılırsan ve bıkmayacağına eminsen bu tüptekilerden tercih et :))

      Sil