14 Nisan 2015 Salı

Crabtree & Evelyn Armut ve Pembe Manolya El Kremi

Merhaba ,
29 Mart 2015 Pazar Gunu Antalya'da yasayan kozmetik bloggerları olarak ilk defa bir araya geldik. Etkinliğimizin yazısını henüz yazamadım ama Instagram'dan beni takip ediyorsanız muhtemelen görmüşsünüzdür. Buluşmamızda çeşitli firmalar desteklerini esirgemeyip sponsorumuz olmuşlardı. 
Gratis'de bizimle olan firmalardan biriydi. Kargo nedeniyle paket geç geldiği için Instagram paylaşımlarımın arasında ne yazik ki gözükmüyordu. Bize gönderdiği paketten çok merak ettiğim Crabtree & Evelyn markasına ait bir el kremi çıktığında çok sevindim.
Crabtree & Evelyn 43 yıllık geçmişe sahip bir İngiliz markası ve ülkemizde sadece Gratisler de bulunuyor. Vücut bakım ürünlerinin yanı sıra ojeleri de bulunuyor. Bizim ise bugun ki konuğumuz ambalajına bayıldığım Armut ve Pembe Manolyalı el kremi.

Kremimiz 25 ml minik pembe bir tüp içerisinde bulunuyor. Kesinlikle hoş gözüküyor. Ambalajının yanı sıra ilgimi çeken Armut ve Pembe Manolyalı oluşuydu. Büyük bir merakla kapağını açıp koklamıştım çünkü manolya kokusuna da armut kokusuna da bayılıyorum. Kokladığım anda ise bayıldım. Hoş , çiçeksi , meyvemsi ama ferah bir kokuya sahip. 
Kıvamı yoğun değil ama losyon kadar sıvı da değil ikisinin arasında diyebilirim. Nemlendirmesi ise günlük kullanım için yeterli en azından elleriniz çok kuru değilse yeterli gelecektir. En güzel yanı ise anında emiliyor oluşu. Sürdükten sonra hemen emiliyor , asla yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor. Sadece nemlenmiş , yumuşamış ve muhteşem kokan eller kalıyor geriye. 

Ben Crabtree & Evelyn Armut ve Pembe Manolya el kreminin hem ambalajına , hem kokusuna hem de etkisine bayıldım. 25 ml oluşu çantada taşıma kolaylığı da sağlıyor. Daha ne olsun.
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10 lira civarındaydı. 
Merak edenler için içeriği ;

Siz Crabtree & Evelyn ürünlerini denediniz mi? Favori el kreminiz hangisi ?

1 yorum:

  1. merhaba benide ekleyin lütfen yeni blog yaptım http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    teşekkürler

    YanıtlaSil