22 Nisan 2015 Çarşamba

Lemongrass House Fig Tea Hydrating Body Cream

Birkaç gün önce ülkemize yeni gelen , temiz içerikli ve uygun fiyatlı ürünlere sahip olan Lemongrass House markası hakkında kısa bir yazı hazırlayıp , marka hakkında bilgiler vermiştim. Bugün ise  elimde olan  Fig Tea Hydrating Body Cream’i sizlerle tanıştırmak istiyorum. Lemongrass House Nemlendirici Vücut Kremi markanın diğer ürünlerinde olduğu gibi oldukça temiz ve sade bir içeriğe sahip.  İtiraf etmem gerekirse cilt ve vücut bakım ürünlerinde tamamen içeriği temiz ürünler kullanma gibi bir takıntım yok fakat kullandığım ürünlerin içerikleri temiz olduğunda daha rahat ve güvenli kullandığımı da söyleyebilirim.


İlk olarak ambalajından başlamak gerekirse oldukça sade ama bir o kadar hoş ambalajı var. Kremin pompalı bir şişede sunuluyor olması kesinlikle kullanım kolaylığı sağlıyor.

Lemongrass  House Nemlendirici vücut kremlerinden İncir Çayı kokusunu ne yazık ki tarif edemeyeceğim çünkü daha önceden incir çayı diye bir şey duymadım.  Yaptığım ufak araştırmada bu çayın incir yapraklarından yapıldığını ve birçok hastalığa iyi geldiğini gördüm.  Kokusu bana göre biraz ağır olsa da kışa hitap ettiğini düşünüyorum.

Kıvamı gördüğünüz gibi kremsi yapıda . Pompalı ambalajından çıkmayı zorlaştıracak kadar da yoğun değil. Uyguladıktan sonra yapış yapış bir his bırakmıyor ve hemen emiliyor.  Nemlendirme etkisi ise oldukça başarılı . Benim kuru vücudumda etkisini 2 gün boyunca hissettiriyor.
Parfüm içermemesine rağmen kokusu oldukça kalıcı. Sürdükten saatler sonra bile kokusunu duymanız mümkün.

İçeriği  ise gördüğünüz üzere tertemiz. Silikon , koruyucu , kıvam arttırıcı gibi maddeler kullanılmamasına karşın doğal içeriklerden üretilmiş olması insanın içini rahatlatıyor. 

Lemongrass House Nemlendirici Vücut kremleri 120 ml ambalajda sunuluyor ve içerisinde hiçbir koruyucu madde bulunmadığı için açıldıktan sonra 3 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Fiyatları ise daha önceden bahsettiğim gibi oldukça uygun. Bu nemlendirici sadece 22.5 lira. İçerik ve performansını göz önünde bulundurduğumuzda kesinlikle hak ettiğini düşünüyorum.

Elimde ki vücut losyonu ordusunu biraz eritebilirsem Lotus Çiçekli olanda gözüm var.
Önümüzdeki günlerde cildim için kullandığım bir nemlendiriciyi de sizlerle tanıştıracağım.

 Lemongrass House internet sitesi Mayıs ayında online alışveriş yapma imkanı ile açılacak

. Siz Lemongrass House hakkında ne düşünüyorsunuz ?  Vücut bakımında temiz içerikli ürünler kullanmaya önem veriyor musunuz ?

4 yorum:

  1. Merak ettim bu ürünü gerçekten, temiz içerikli olması en büyük avantajı :) Bir de incir yapraklarından bir çay demleyesim geldi :D yapsam içilir mi acaba :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben incirden bile hoşlanmıyorum o yüzden çayını dahi içemem herhalde :))

      Sil
  2. lemongrass bağdat caddesine mağaza açacak diye duymuştum doğruysa süper gidip gelip karıştırırm artık

    YanıtlaSil