18 Mayıs 2015 Pazartesi

Biternler -Çöpe Gidenler -15

Merhaba,
Bitenler -Çöpe Gidenler yazı dizisinin 15.konuğu bugun blogda. En son 11 Mart tarihinde yazmıştım hemen hemen 2 ay boyunca neler bitirmişim önce toplu olarak bakalım.
Siz bu yazıyı okurken ben tezimin sunumu için telaşa düşmüş olacağım. Lütfen bana şans dileyin. Oldukça yoğun bir gün beni bekliyor.

Baştan uyarmalıyım bu uzun bir yazı olacak :)
Gördüğünüz gibi 2 ay boyunca baya ürün bitirdim. Renkli kozmetik açısından ise yine başarılı değildim.


1) Cyrstal Essence Deo Roll-On : Her daim favorilerimden , bittikçe alınanlardan. Yanılmıyorsam 4. paketine geçtim. İçeriği temiz , yapısı güzel . Bu urunle tanışıncaya dek deodorant kullanmak benim için hayaldi. Alerjiye sebep olmaz diye belirtenler dahi alerji yapmıştı . Fakat belirtmek istediğim bir nokta var bu ürün terlemeyi engellemiyor. Mineral tuzlar ile ter kokusunu engelliyor. Yedeği açıldı. Tekrar tekrar alınacak .

2) Yves Rocher Bio Duş Jeli : Yves Rocher duş jellerini beğeniyorum. Bunu tekrar alacağımı sanmıyorum ama muhteşem kokulu olanlardan alabilirim.

3) Perfect Purity Bebek Yağı : PP ürünlerini Gratisler de bulabilirsiniz. Bu bebek yağı kışın kuruyan cildime cok iyi geldi. Duşta vucut losyonu şeklinde de , vücut nemlendiricisi olarak da kullandım. Tekrar alacağımı düşünüyorum.

4) Palmolive Aroma Therapy Anti-Stress Duş Jeli : Bu kokuyu babam çok seviyor ve alışverişe çıktığımda aldırıyor. İşin garip tarafı bitiren hep ben oluyorum. Kendim bunu almam ama Palmolive duş jelleri favorilerimden.
5) Dove Saç Kremi : Sanırım bunu yanlış aldım. Benim favorim yoğun onarıcı olandı. Bu çok sıvıydı ve istediğim etkiyi vermedi. Tekrar almam.

6) Otaci Limonlu Şampuan : Bu şampuanı çok beğeniyordum. İçeriği temiz , verdiği etki güzel. Daha ne olsun. Şimdi birkaç şampuanı dönüşümlü kullanıyorum . Bundan tekrar almam ama Otacı'nın yeni şampuanından alırım.

7) HC Ovex :Etkinlimiğizde hediye gelen bu krem kesinlike harika. 8)HC Tria ile birlikte kullandığımda tarak saçlarımdan kayıp gitti .

9) Husk Keratinli Serum : Bu serumu çok beğendim . Minicik olmasına rağmen uzun süre yetti. Şu sıralar tekrar almam ama ileride alabilirim.

10) Live Clean Saç Kremi: Bu kremleri beğenmiyorum ben .. 3 tane almıştım 1 tanesni bitirdim. 1 tanesini kardeşime verdim. Bunu kullanmak için kendimi zorlayamacağım çöpe gidiyor.

11) Naturigin Organik Saç Boyası : Etkinliğimizde bioorganik.com.tr tarafından gönderilmişti. Yazısını yazacağım ama oldukça beğendiğimi belirtmeliyim.

12) Garnier Esas Bakım Rahatlatıcı Tonik : Alkolsuz , parfumsuz ve renklendiricisiz bu tonik gerçekten güzeldi. Tekrar alabilirim.

13)Loreal 3 Etkili Işıltı Kazandıran Tonik: Işıltı kazandırmıyordu. Alkol de içeriyor. Bu yüzden alınmayacak.

14)Bioderma Sebium AI : Lokal olarak çıkan sivilcelerimin üzerine uyguluyordum ve kesinlikle başarılı bir ürün. Son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gidiyor. Lokal sivilcelerim için tekrar alabilirim ama sanırım artık bu ürün yok. Ben de Sebium Global alırım.

15) Kiehl's Avokadolu Göz Kremi : Yapısı oldukça yoğun ve kesinlike nem bombası olan bu kremi çok seviyorum. Yenisi açıldı bile.

16) Dirty Works Göz Kremi : Göz çevresi çok kuru olmayanların beğeneceği bir krem. Ben de memnundum amaa Kiehl's ile tanışınca pabucu dama atıldı. Bu yüzden çöpe gidiyor.

17) Blistex Lip Relief : Güzeldi ama artık kullanmak istemiyorum. Çoğu bitti ve ben çok daha güzel lip balmlar ile tanıştım.

18) BBW Lip Balm : BBW aldığım bu dudak kreminin yapısı yoğundu ve bitmek bilmedi. Kokusu deişti çöpe gidiyor.

19)Kiehl's Ultra Facial Cleanser : Bu yüz temizleme jelini beğeniyordum ama daha temiz içerikli ürünlerle tanışınca bu ürüne olan ilgimi kaybettim. Belki değişiklik olsun diye alabilirim .

20) Uni Baby Islak Mendil : Bunları babam almıştı Benim ellerimdeki alerjiyi tetikliyordu ve kokusu da hoş değildi. Zaten etrafı silerek bitirdim .

21) Babe Sabun Yağ :Çok kuru ciltlere uygun olan bu yağ şeklinde sabunumsu duş jelinden bir kaç tane bitirdim sanırım. Kabında kokusu çook güzelken suyla birleşince hoş olmuyordu. Tek başına cildime nem verme konusunda yeterli gelmedi ama normal bir vücut losyonu ile kullandığımda etkisini gösterdi. Kışın almayı düşünebilirim.

22) Fresh'n Soft Karma Ciltler için Makyaj Temizleme Mendili : Ne yazik ki makyaj temizleme mendillerine de alerjim var. Bu ürün etkinliğimizde geldi ve ben de denemek istedim. Kesinlikle aleriye sebep olmadı. Yapısı , ıslaklığı idealdi ve daha önceden denediğim Garnier gibi yağlı his bırakmıyordu. Yüz makyajını temizleme konusunda başarılıydı ama göz makyajında pek başarılı değildi. İndirimde bulursam mutlaka yedekleyeceğim.

23) Clea Pamuk : Her bitenler yazımda var. Seviyorum

24) Cettua Burun Bandı : Çok memnunum . Yedekleri dahi var.

25) Cyrene Güneş Kremi : Yapısını , cildimdeki etkisini beğendim. Birkaç gün kullandım ve cildimde herhangi bir sivilceye sebep olmadı.

26) Kiehl's Güneş Kremi : Bu kremi de beğendim. Belki bir ara alırım.

27) Dr.Murad Maske : Bu maske hakkında düşüncelerim karışık. Birkaç kez daha kullanıp yazısını yazacağım.

28) Kiehl's Saç Kremi : Güzeldi ama harikalar yaratan bir ürün değildi. Kiehl's saç ürünlerinin fiyatlarını çok pahalı bulduğum için almayacağım.

29) Babe Yağsız Güneş Kremi : Bu kremi makyaj çantamda tutuyorum ve aceleyle çıktığım zamanlarda kullanıyorum. Denemek için arka arkaya birkaç gün kullandığımda cildimde sivilceye sebep olmadı fakat şöyle bir durum var bu krem yağlı. Sürerken gerçekten krem gibi yayılıyor. Sorun bende mi diye düşündüm ama yakın bir arkadaşımla güneş kremleri hakkında konuşurken bu kremden bahsetti ve o da yağsız kremın yağlılığından şikayet etti.

30) Maybelline Maskara: İlk kullandığım zamanlarda nefret ettiğim ama Artdeco far bazı ile kullandığımda çok beğendiğim bir maskaraydı. Yine de tekrar almam ben silikon uçlu maskaralarla daha iyi anlaşıyorum.

31) Garnier Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici : Biten kaçıncı şişem bilmiyorum. Yenisini kullanıyorum o da azaldı , yedeği de mevcut.

32) Rimmel London Kaş Maskarası: Mac'ten sonra ne yazik ki istediğmi bulamadım. Bitti ve çöpe gidiyor. Tekrar almam. Aklımda Koton ve  Essence'in yeni çıkan renkli kaş maskaraları var. İkisini de bulduğum anda alacağım.

Çok uzun bir yazı oldu. Renkli kozmetik konusunda başarılı olmasam da önümüzdeki aylara bakacağız diyorum. Eğer buraya kadar okuduysanız sabrınıza teşekkür etmem gerek.
Siz bu sıralar neler bitirdiniz ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

10 yorum:

  1. ne güzel gelsin yeniler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bir süre gelmeseler iyi olacak ama boş duramıyoruz ki :))

      Sil
  2. Uzunda olsa bence çok faydalı bir yazı olmuş bunları dikkate alarak yeni ürünlerimi alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Makyaj Kutum ;
      beğemene çok sevindim. Teşekkür ederim güzel yorumun için:))

      Sil
  3. Maşallahhh ne kadar çok şey bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay hepsi üst üste geldi. Bir sonra ki aylarda da aynı olsa keske :)

      Sil
    2. Her ay olmaz ama 2-3 ayda bir mutlaka bol bol biten olur :) Yenilere yer açmak için bazı ürünleri bol bol kullandığım oluyor benim :)

      Sil
  4. Oyy maşallah ne çok ürün bitirmişsiin^^ Bi sonraki ay da aynı performansı bekleriz:))
    Yaa blogunda kedişlerinle ilgili yazı var mııı? Varsa link verir misin? Yoksa yazar mısııın?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah ama bu ay hiç bitmeyecek gibi. Kedilerimle ilgili bir yazı yok ama ilginizi çekerse yazabilirim :)

      Sil
    2. Harika oluuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ^^

      Sil