4 Mayıs 2015 Pazartesi

HC - Hair Care Tria - Kolay Tarama Spreyi

Kıvırcık ve ince telli saçlarımın en iyi arkadaşları  ve benim de saçlarımı taramada ki en büyük yardımcılarım şüphesiz ki sıvı saç kremleri.

Saçlarım ince telli ve kıvırcık olduğu için 15 dakika içinde inanılmaz bir biçimde karışıyor . Hal böyle olunca karışan saçlarımı taramak ve düzene sokmak için sıvı saç kremleri her daim kurtarıcım oluyor. Hair Care #hosgeldinbahar buluşmamızda desteğini esirgememiş ve bizlere HC Ovex ve yeni çıkarmış oldukları bugünün de konuğu olan HC Tria ürününü göndermişti. HC Ailesine tekrardan çok teşekkür ediyorum bizi yalnız bırakmadıkları için. 

HC Tria - Sıvılaştırılmış Keratin Destekli Kolay Tarama Spreyi ; Saçın yıpranmış yüzeyindeki çatlakları doldurur ve elektriklenmeyi önleyerek kolay taranmasını sağlar. Saç yapısındaki özdeş mineralleri içeren formülü , saçın hasar görmüş kısımlarını onarır ve anında etki ile daha parlak ve sağlıklı bir saç görünümü sağlamaya yardımcı olur. 


HC Tria 'yı kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalamak gerekiyor. Hafif nemli veya kuru saçlara uygulanması tavsiye ediliyor. 
Hiçbir zaman saçlarımda ağırlaşmaya ve yağlanmaya sebebiyet vermedi.  Çatlakları doldurma konusunda ise tam bir fikre sahip değilim çünkü her yıkamadan sonra mutlaka saç serumu kullanmayı tercih ediyorum fakat bu tarz ürünleri sadece saçlarımı kolay taramak için kullanıyorum. 

"Kolay tarama konusunda etkisi oldu mu?" diye sorarsanız sizi aşağıdaki minik anımla başbaşa bırakıyorum. 

Saçlar kuaförde yapılıp bir de üstüne sprey sıkıldığında yıkadıktan sonra dahi taramak işkence hakine dönüyor. Haftasonu aynı gün içerisinde saçlarımı 2 kez yaptırmak zorunda kaldım. Nasıl bir hal aldığını düşünün. Üstüne bir de saçlarım salmasın diye neredeyse bir şişe spreyi kafama sıktıklarında ilk düşündüğüm şey " acaba saçlarımı nasıl tarayacağım ?" olmuştu. Gece yarısı yorgun argın eve gelmeme rağmen üşenmeden saçlarımı yıkadım ve hemen ardından saç kremi olarak HC Tria kullandım. Normal zamanda kullandığm miktardan fazla kullanmak zorunda kalsam bile saçlarım hiç düşünmediğim kadar kolay tarandı. Üstelik sabah kalktığımda saçlarım hala yumuşacıktı. 

Kuru ve nemli saçlarımı tarama konusunda benden kesinlikle geçer not aldı. Saçlarınız zor taranıyorsa HC Tria'ya mutlaka şans vermenizi öneririm.

HC Tria 75 ml spreyli bir şişede satılıyor. Bu kadar minik olması bence bir eksi hatta ürünün tek eksisi bu . Çünkü benim gibi eli bol ve saçları da uzun olan kişiler için oldukça çabuk bitecek olduğu gerçek. 

HC ürünlerini incelemek için buraya tıklayınız. HC Tria'yı incelemek ve sipariş vermek isterseniz buraya tıklayıınız.

4 yorum:

  1. bende çok severek kullanıyorum yakında bende yorumlayacağım....

    YanıtlaSil
  2. HC şampuan sipariş vermiştim bugün geldi yanında bu spreyi hediye etmişler sen önerdiysen zevkle kullanacağıma eminim :)

    YanıtlaSil