13 Mayıs 2015 Çarşamba

Lemongrass House Beyaz Orkide Yüz Kremi

Lemongrass House markası hakkında daha önceden kısa bir yazı hazırlayıp marka hakkında sizleri bilgilendirmiştim. Okumak için tıklayınız.
Lemongrass House'ın İncir Çayı içeren vücut nemlendiricisini kullanmış ve burada yorumlarımı sizlerle paylaşmıştım.

Bugün de Lemongrass House markasının Beyaz Orkide Nemlendiricisi ile ilgili görüşlerimizi Işıl ile birlikte sizle paylaşmak istiyoruz.

Bizim görüşlerimize geçmeden önce Lemongrass House , Beyaz Orkide yüz nemlendiricisini nasıl anlatmış ona bakalım :
" Bizim doğal yüz kremimiz cildi onarmaya ve korumaya çalışır. İçinde bulunan E vitamini , aloe vera , salatalık ve avokado ile cilt bağışıklığını arttırmaya yardım eder ve serbest radikallerle savaşır.

Benim görüşlerime geçecek olursak ; 

İlk olarka kremin yapısından bahsetmek istiyorum. Beyaz Orkide yüz kremi tamamen jelimsi bir yapıda. Kapağı açtığınızda sizi inanılmaz güzellikte bir mandalina - portakal kokusu karşılıyor ki zaten sitesinde de Beyaz Orkide ve Mandalina kremi olarak yer veriliyor. (Lemongrass House ürünlerinin hiçbir şekilde parfüm içermediğini , kokunun sebebinin mandalina yağı olduğunu da belirtmeliyim)

Benim cildim aşırı derecede hassas olduğu için ilk etapta ürünü kullanırken korkmuştum çünkü garip bir şekilde doğal içeriklere karşı tepki veriyor. İlk kullanımımda da yanaklarımın alt kısımlarında da kaşıntı ve karıncalanma hissettiğimde " eyvah sanırım anlaşamayacağız " düşüncesi ile yıkılmıştım fakat tekrar denedim ve yine aynı hafif kaşıntı ile karşılaştım. Daha sonra içeriğine baktığımda bu hafif kaşıntının sebebinin C vitamininden kaynaklanıyor olabileceğini düşündüm ve hiç bırakmadan kullanmaya devam ettim. 3. kullanımımdan itibaren ufacık bir kaşıntı yada hassasiyet yaşamadım. Korkumun aksine Beyaz Orkide yüz kremi cildimde hiçbir soruna yol açmadı. Aksine hoş kokusu ile cildime harika bir nem sağladı . Sürdükten sonra hemen emildi , yapış yapış bir his bırakmadı.

Yağlı ve karma cilde sahip olanlar yazın nemlendirici kremlerle hiç anlaşamıyor biliyorum fakat bu krem gerçekten farklı. Jel yapısı ile tam anlamıyla karma ve yağlı ciltlere hitap ediyor.Öte yandan kuru ciltlere nem verme açısından yeterli gelmeyeceği görüşündeyim.

Ve sözü Işıl'a bırakıyorum ; 


Herkese merhabalar ! Bugün ilk defa birinin bloguna konuk oluyorum ve bu oldukça heyecan verici benim için :) Teşekkür ederim tekrardan Gözdecim sana :)

Bugünkü konuk olma konuma gelirsek bu kremi Gözde'ye firma yollamış denemesi için ama alışıla gelmişinde fazlasında bir ürün göndermişler bu krem organik olduğu için ise belirli bir zamanı oluyor tüketimi için . O yüzdende bana denemek ister misin diye sordu bende neden Olmasın dedim :)

Lemongrass house - white orchid cream  daha Satışa sunulmadı kısa bir sürede onu Alıp edinebilicez ben kesinlikle kremlerini bitirdikten sonra merakla başka serilerini denemek istiyorum.

Kremi ilk kullandığımda organik olduğu için cildim etki gösterirmi acaba diye çok düşündüm ama bir etki göstermedi benim cildim Yağlı olduğu için her kremi kullanamıyorum Yüzümü dahada yağlandırıyor. Ama bu kremde böyle bir etki olmadı sürdükten 1 dakika sonra hemen cildim emdi içerisinde C vitamini olduğu için buram buram portakal kokuyor eskiden öksürük şuruplarında olduğu gibi ama bu beni çok etkilemedi açıkçası. zaten sürdükten sonra hemen kokusu gidiyor. 3,4 hafta bu kremi sabah akşam kullandım ve cildimde sivilce oluşumu da yapmadi kısacası ben bu kreme bayıldım Fiyatları da baya uygunmuş duyduğuma göre umarım en kısa zamanda çıkar da diğer kremlerine olan merakımı giderebilirim :)

Blogum : yerimdeolsan.blogspot.com :)

Kendinize çok çok iyi bakın :)


Işıl'a hem kremi benimle deneyimlediği için hem de bloguma konuk olup görüşlerini paylaştığı için çok teşekkür ediyorum 

Beyaz Orkide nemlendiricisinin yanı sıra Yeşil Çaylı nemlendiricisi de var. Ben bu bitince meraktan Yeşil Çaylı olanı alacağım hatta sanırım markanın tüm ürünlerini eve toplayacağım. Ürünler satışa sunulduğunda yüz spreyi , maske ve saç bakım yağını alıp hem cildimi hem de saçlarımı doğallık ile şımartacağım.

Lemongrass House yüz kremleri 150 ml geri dönüştürülebilir ambalajda satışa sunuluyor. İçerik ve etki olarak baktığımızda kesinlikle yıldızı hakeden ve şans verilmesi gereken ürünler .

Lemongrass House ürünlerine şu an açılmamış olsa da ileriki günlerde buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca Lemongrass House Bağdat Caddesine mağazasını açacak.İstanbul'da yaşıyorsanız mutlaka gitmenizi öneririm.

1 yorum:

  1. blogumu takıp edersenız cok sevınırım
    makeuprabis.blogspot.com

    YanıtlaSil