11 Haziran 2015 Perşembe

Organique Beyaz Kil Maskesi



Hassas cilde sahip olanlar için kil maskesi kullanmak hatta düşünmek bile ürkütücü olabilir. Ben de cildime kil maskesi yapmaktan korkan ama cildimi temizlediği için vazgeçemeyen kesimdendim. Ta ki Beyaz Kil ile tanışıncaya dek.

Peki nedir bu beyaz kil ? Kullandığımız diğer kil maskelerinden farkı nedir ?

İlk soruya Organique'in sitesinden alıntıyla cevap vermek istiyorum " %100 Naturel Beyaz Kaolin kil, en nazik killerdendir. Özellikle ince, kılcal damarlı, kuru ve hassas ciltlere önerilir. Cildi yumuşak şekilde temizler ve gözenekleri sıkılaştırır. Cildin Hydro-lipid bariyerini etkilemez. Nemlendirici, iyileştirici ve yenileyici özellikleri vardır. Cilt kızarıklıklarını yatıştırır, cildi aydınlatır, cilde mikro ve makro elementler kazandırır."

Piyasada satılan çoğu maske yeşil kilden üretiliyor. Yeşil kil ise , yağlı , akneli ciltlere uygun olan ve ciltteki yağlanmayı kontrol altına alan hassas ciltler için sert diye nitelendirebileceğimiz kil türü. Bu yüzden hassas , normal cilde sahip kişiler bu maskeyi kullandıktan sonra " cildim çok kızardı , cayır cayır yandı , kaşındı " sözlerini kullanıp maskeden rahatsız olduklarını açıkça dile getiriyorlar. Önemli olan bu noktada da beyaz kil maskesi devreye giriyor.


Kil maskesini hazırlamak oldukça kolay ; 3 kaşık kil ile 1 kaşık su ekleniyor ve kıvamı oturuncaya kadar karıştırılıyor. Dilerseniz içerisine çeşitli yağlar da ekleyebilirsiniz ama ben bu şekilde hiç denemedim.

Bu şekilde bir görüntüyle karşılaştığınız zaman maskeniz kullanıma hazır demektir. Bekelemeden uygulamak ve 15-20 dakika beklemek gerekiyor. Atlanmaması gereken önemli nokta ise Organique Beyaz kil maskesi cildinizde kurumamalı. Kurumaması için de kil maskelerinin aktivatörü olan Organique Lavanta Suyu veya Organique Cadı Fındığı toniği kullanabilirsiniz.. Eğer elinizde bu ürünler yoksa bir termal su yada fısfıslı şişeye doldurmuş olguğunuz gül suyu hatta normal su bile işinizi görebilir. Yeter ki maske kurumasın. 

Benim özellikle yanaklarım çok hassas olmasına rağmen ne maskeyi kullandığım süre boyunca ne de duruladıktan sonra kızarıklığa tahrişe neden olmadı. Maskeyi temizledikten sonra cildimin hafiflediğini ve tarifsiz bir biçimde ferahladığımı açıkça itiraf edebilirim. Cildimi gerçekten tahriş etmeden , yormadan arındırdı, aydınlattı ve rahatlattı. Kil maskelerine olan ön yargımı kırsa da beyaz kile ayrı bir hayranlık duymaya başladım.

Kısaca söylemek gerekirse ben Organique Beyaz Kil Maskesinden çok memnun kaldım. Tüm vaatlerini açık bir şekilde yerine getirdiği için kullanmak benim için oldukça keyifli oldu. Şu an elimde başka bir markanın daha beyaz kili var ama açık konuşmak gerekirse aralarında fiyatları dışında hiç fark yok. Tekrar alır mısın derseniz o bitince bunu alırım . Eğer hassas , kızarık , kılcal damarlı cildiniz varsa beyaz kil maskesine mutlaka şans vermenizi öneririm.
Organique Beyaz Kil  Maskesini incelemek ve satın almak isterseniz buraya tıklayınız.
Eğer yağlı cilde sahipseniz o zaman yeşil kil maskesine de bakmanızı öneririm. Onun için de buraya tıklamanız yeterli. 
Organique Kil Maskeleri 185 gr ve fiyatları 35 lira. Kendi sitesinden aldığınızda bildiğim kadarı ile kargo ücreti de ödemiyorsunuz. Daha ne olsun .

1 yorum:

  1. Merhaba ben Zigavus Isolde'nin beyaz kil maskesini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim.

    YanıtlaSil