22 Haziran 2015 Pazartesi

Purneva.com Alışverişim

Merhaba ,

Birkaç gün önce Instagram hesabımda güvenilir esansiyel yağ arayışımda olduğumdan bahsetmiştim. Uzun araştırmalar sonucuda Nuka markasına ait yağlarda karar kıldım. 
Nuka ürünlerinin Purneva.com 'da satıldığını gördüm ve siparişimi verdim.

Ben 9 çeşit yağ aldım. Tüm yağlara toplamda 130 lira ödedim. Sitede 125 lira üzerine kargonun ücretsiz olduğunu belirtmem gerek.

Siparişimi salı günü verdim , siteden kaynaklanmayan aksilikler nedeniyle cuma günü kargoya verildi  fakat tüm  bu süreç boyunca Tülay Hanım'dan sürekli bilgilendirici mailler aldım. Bu siteye olan güvenimi daha da arttırdı. 
Cuma günü kargoya verilen paketim cumartesi günü elimdeydi. İçerisinden bir sürü güzel hediye çıktı üstelik.
Naturalive Beauty Doğal Diş Macunu ; içeriği tertemiz olan bu diş macunun detayları yakın zamanda blogumda olacak fakat temiz içerikli ürünler seviyorsanuz mutlaka bakmanızı öneririm.

Bitki Sandığı saf gül suyu ; piyasada satılan gül sularının ne yazık ki çoğunluğu saf değil ama Bitki Sandığı gül suyu ise tamamen saf

Aromaterapi Lambası ; alacaklarımın arasındaydı ama sitede bakmayı unutup almamıştım. Paketten çıkınca sevinçten havalara uçtum.

Sabun Mutfağı %100 Doğal Lavanta Sabunu ; bu sabunun içeriği gerçekten mükemmel. Normalinde yüzüme sabun sürmekten hoşlanmam ama bunu yüzümde de deneyeceğim. 

Purneva.com alışverişimden ben çok memnun kaldım. Bundan sonra doğal ürün alışverişimde güvenle tercih edeceğim bir site. Eğer siz de doğal ürün arayşışındaysanız ve güvenilir bir site arıyorsanız Purneva.com'a güvenle bakmanızı öneririm. 

6 yorum:

  1. Merhaba,
    Aynen ben de hediye etmek için bir ipek eşarp ve göz kalemi aldım.
    İçerisinden başkaca hediyeler de çıkmış.
    Arkadaşla gülüşmüştük. :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hiindistan cevizi yağı aldın mı? yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hindistan cevizi yağ çok zor olsa da buldum. Oneva'nın hindistan cevizi yağı soğuk sıkım ve tamamen saf. Üstelik fiyatları da oldukça uygun . Kesinlikle tavsiye ederim :))

      Sil
  3. Site tema olarak güzelmiş ama çakra yağı, negatif enerjiyi emen, negatifi pozitife çeviren mum gibi şeyler bana biraz şarlatanlık gibi geldiği için soğudum.

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi takibe aldım, ben de bloguma beklerim :)
    http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil