21 Ağustos 2015 Cuma

Bioder Bio-Clean 2si 1 Arada Temizleyici Peeling



Merhaba,
 Bioder ailesinin Nemlendiricisini ve toniğini bir önceki yazımda tanıtmıştım.Buraya tıklayarak detaylarını okuyabilirsiniz.  Bugün de sizlerle 2si 1 Arada Temizleyici Peeling'den bahsetmek istiyorum.

Bioder 2 si 1 Arada Temizleyici Peeling Jel ; içerisindeki glikolik asit ve kayısı kabuğu tanecikleri ciltteki kalıntıları derinlemesine temizler. Anti-aging ekstresi yaşlanma sürecini hızlandıran serbest radikallere karşı koruma sağlar.İçeriğindeki anti aging ekstresi ile kolajenleri aktive eder. Antioksidan etkilidir. DNA koruyucu etki sağlar.

Temizleyici peeling jel diye geçse de her gün kullanıma uygun olmadığı haftada 1-2 kez 2-3 dakika dairesel masaj yaparak uygulanması gerektiği açıkça belirtilmiş.

İlk etapta glikolik asit yazısını gördüğümde korkmuştum . Aşırı hassas bir cilde sahip olduğum için glikolik asitli ürünlerle cildimin tanışması pek hoş olmamıştı. Önce t bölgeme uyguladığım peelingin hafif olduğunu farkettiğimde yanağımın bir kısmında denedim. Kızarıklık ve kaşıntım oluşmayınca tüm yanaklarıma hafif hafif uygulamaya başladım. Daha ilk denediğim an cildimi tahriş etmeyişi ile gönlümü fethetmişti. 

Kullandıkça aramızdaki bağ güçlendi. İçerisinde bulunan oldukça minik tanecikler cildimi çizmezken peeling işlevini başarıyla yerine getirdi ve kullandıktan sonra yumuşacık ve aydınlık bir ciltle beni başbaşa bıraktı. Üstelik birçok peelingin aksine cildimi kurutmadı ve gerrmedi.

Serinin tüm ürünlerinde olduğu gibi Bioder 2 si 1 Arada Temizleyici Peeling Jel'in kokusu da yumuşak ve oldukça hoş. 

Bioder cilt bakım ürünlerine eczanelerden ve online dermokozmetk sitelerinden ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. peeling denilince dikkat etmek gerekiyor, iyi ki deneyip kullanmışın, bazı ürünlerin çok büyük kristal yapısı oluyor, dikkat etmek en güzeli,
    sevgiler, lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük taneciklerden ziyade beni korkutan aha oluyor ama neyse ki bu üründe aha cildimi tahriş etmedi :)
      Segiler:)

      Sil