10 Ağustos 2015 Pazartesi

Büyük Cosmetica İndirimi Başladı



Cosmetica her yıl Temmuz-Ağustos aylarında doğum günü sebebiyle harika indirimler yapıyor. Bu sene 12. yılını özel hem mağazada hem de internet sitesinde %70'e varan indirim ile kutluyor.

Renkli kozmetik ve bakım ürünlerinde ki indirimler gerçekten göz dolduruyor. Ben dün sabah erkenden gidip hem denemek istediğim ürünleri hem de ihtiyacım olan ürünleri aldım fakat sanıyorum ki mağazaya tekrar tekrar gideceğim.Bu büyük indirim kısa süreli değil Ağustos ayının sonunda dek devam ediyor.

Bir kaç örnek vermek istiyorum , Gliss Büyük boy şampuanlar ve saç kremleri , Bioblas sıvı saç kremleri , Pantene şampuan ve saç kremleri 3.9 lira.

Bay bayan Adidas duş jelleri , roll-onlar  2.9 lira , 
Deborah maskara çeşitleri , 4'lu paletler , rujlar , güneş ürünleri %70 indirimde , Alix Avien'in seçili ürünler %65 indirimde.
Bu yazdıklarım sadece bir kısmı. İndirim ile tüm aile bireylerinin ihtiyaçlarını karşılamak mümkün.

Şehrinizde Cosmetica yok mu? Üzülmenize gerek yok. 
Bahsettiğim indirimlere www.cosmetica.com.tr adresi üzerinden de ulaşabilirsiniz. Üstelik 30 lira ve üzerine kargo ücreti yok. 


Daha ne duruyorsunuz ? Stoklar tükenmeden hemen alışverişe başlayın :) 

2 yorum:

  1. Aaa bu doğum günü indirimi miydi ben fırça almak için bakınırken tesadüfen birkaç şey görmüştüm. Adidas duş jelleri gerçekten çok uyguna geliyor,bebek şampuanı vs bile aldım ama kozmetiğe hiiç bakmamışım.Şanslısın Gözdecim şehrinde mağazası olduğu için biz ancak stoklar ölçüsünde takılıyoruz :D Sen bizim yerimize de git yap alışverişini mağazadan görerek almak gibisi yok valla ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağazadan almak kesinlikle ayrı keyif veriyor ama online alışverişlerde paket beklemenin de heyecanı başka :) Evet renkli kozmetiğe hiç bakmadım ihtiyacım yok diye sanırım ama sonra aldım bir kaç şey Bu hafta aldıklarımı paylaşacaığım. Teşekkür ederim. Öpüuyorum:)

      Sil