10 Ekim 2015 Cumartesi

Ağustos - Eylül 2015 Favoriler



Merhaba,
Antalya'da havalar hala soğumadı akşamları olan serinlik dışında günler gayet güzel geçiyor. Ara sıra yağmur yağmasa sonbaharın geldiğini hatırlamayacağım sanırım.

Bu ay renkli kozmetik favorilerim yine fazla değil hatta her makyaj yaptığımda aynı ürünleri kullandım desem abartmış olmam.

Front Cover Palet : Özellikle Tempura rengiyle crease bölgemi belirginleştirip göz kapağımın yüksek olduğu noktaya da parmağımla Cameo rengini kullanmak benim için yetti. (Tempura renginde tekli far arayışındayım . öneriniz var mı?)

E.l.f Concealer : Bu concealer uzun süredir bendeydi fakat açmamıştım.Alışveriş yapmak istediğim bir gün kendimi sakinleştirmek için açtım ve kullanmaya başladım. Islak bitişli olması ile gönlümü kazandı.

Gosh Catchy Eyes Maskara : Bu maskaranın fırçası ilgimi çekmişti ve merakıma yenik düşüp aldım. İyi ki de almışım .

Mac Brow Set - Beguile : Koton ve Rimmel London'dan aradığımı bulamayınca Mac'e geri dönüş yaptım. Bir önceki yazımda favorim olan The Balm California paletteki crease rengini de kaşlarım için bu ay sık sık kullandım.

Maybelline Master Precise Eyeliner : Geçen favorilerimde olan bu ürün yine favorilerimde. Kolay sürümü ve rengini verişi ile favori olmayı hakediyor.

Cilt bakım ürünlerim arasında yeni tanıştığım ve favori olanlar da var.

Instiut Esthederm Time Technology Krem : Işıltılı bir yapıya sahip olan bu krem hem göz çevresine hem de yüze uygulanabiliyor. Detaylarını daha sonra yazacağım.

Soskin Eye Care Serum: Serum dese de hafif yapılı krem kıvamında ki bu ürün göz çevremi çok güzel nemlendirdiği için favorilerim arasına girmeye hak kazandı.


1 yorum: