12 Ekim 2015 Pazartesi

Karışık Alışveriş Eylül - Ekim 2015


Merhaba,
Umarım yeni hafta ülkemize barış getirir. Üstümüzdeki kara bulutlar artık yerini aydınlığa güneşli günlere bırakır ve daha fazla kan dökülmez.

Alışveriş denilince biz bayanlar dayanamıyoruz sanırım.Son zamanlarda bende hem ihtiyaçtan hem de kendimi şımartmak istediğimden biraz alışveriş yaptım.

Bayram indirimlerinde sadece ihtiyaçlarıma yöneldim ,


Didermine N110 Yüz Temizleme Jeli ; hem göz hem de yüz için kullanılabiliyor olduğunu görünce aldım. İlerleyen günlerde yazısını yazacağım.

Pierre F Yüz Temizleme Jeli :Miskin Kek'im bu jelden memnun olduğunu yazmıştım. O beğendiyse güzeldir diyerek sepete atıverdim. 

Essence Kaş Maskarası : Mac Brow Set'imden çok memnun olsam da uygun fiyatlı ürünleri de merak edip alıyorum.. Essence'in kaş maskarasını uzun süredir arıyordum İstanbul'da Rossmann'da denk gelince şans vermek istedim. Fiyatı 9.25 lira. Aklımda Catrice ve Rival de Loop Young'ın yeni çıkan kaş maskarası da var.


Yves Rocher 'ın doğum günü kampanyasından bayıldığım Evidence Intense 'i almaya gitmiştim yanında ne alacağımı bilmiyordum. Moment de Bonheur 'a da ilk kokladığım anda bayıldım . İkisi de benimle eve geldi.
Bir de makyaj süngeri alacaktım ama hüsrana uğradım. Süngerin üretimi durmuş ve uzun süre gelmeyebilirmiş dediler.


Yves Rocher süngere kavuşamayacağımı anlayınca ben de çok istediğim Beauty Blender'a yöneldim. Concealer uygulamak için Sephora'ya gittim ve tercihimi Mikro mini BB'dan yana yaptım. Yaşasın benim de BB var artık. ( Bitanecik sevgilime parfümler ve bb için çok teşekkür ederim. Bu güzellikler onun bana hediyesiydi)


Cyrene'in sürpriz kutu kampanyaları okdukça ilgi çekici. İlk çıkan kutuyu almamıştım ama ikinci kutuda serum olduğunu görünce gece yarısı hemen sipariş verdim. İyi ki de almışım çünkü bayıldım.
Kutudan tam boy gece serumu , shea butter ve keratinli saç maskesi çıktı. Ayrıca Cyrene bonkörlüğünde bir sürü deneme boy ürün de mevcut. 3. kutu çıkarsa mutlaka alacağım.


Son zamanlarda sanırım alışverişin ucunu baya kaçırdım. Buraya  eklemeyi unuttuğum H&M'in 4 lü allık paleti ve Catrice'in de bir allığı bulunuyor. Bu yüzden uzunca süre alışveriş yapmayacağım. Kendimi yılbaşı indirimlerine kadar tutmak niyetimdeyim.

10 yorum:

  1. hepsini gülee güle kullan canım 3. kutu çıkarsa denemek için sipariş vereceğim sanırım :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. aa essence kaş maskarasını mı buldun ben de bakıyordum ona ama hala göremedim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacığım. Tuzla Marina Rossmann'da buldum. :))

      Sil
  3. Güle güle kullan canım aldıklarını.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini, alışverişsiz bir dünya düşünülemez ^^

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa, sayfanızı blogger arkadaşlarımdan buldum, paylaşımlarınız çok hoşuma gitti ve gfc ile takibe aldım ... ^-^ Bende arkadaşlarım gibi makyaj ve bakım üzerine yazıyorum çoğunlukla... Sizinde bana uğramanızı dört gözle bekliyorum *-* sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. cyrene kutusuna bayıldııım gercekten, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil