15 Ekim 2015 Perşembe

Maria Nila Luminous Color Şampuan ve Saç Kremi



Merhaba,

Bitenler yazımda görmüş olduğunuz Maria Nila Luminous Şampuan ve Saç kremini sizler için yorumlamak istiyorum.

Maira Nila temiz içerikli saç ürünleri ile ünlü bir İsveç firması. Ürünleri aynı zamanda profesyonel salonlarda da kullanılıyor.

Şampuan ve saç kreminin ambalajı sade olmasına rağmen oldukça hoş.

Luminous Color serisi saç renklerini korumayı vaat ediyor. Saçlarımın bir kısmı kızıla boyadığımda kullanmaya başladığım için renk koruma konusunda başarılı olduklarını söyleyebilirim. 
Kızıl çok çabuk akan bir renk olmasına rağmen Maria Nila şampuan ve saç kremi sayesinde canlılığını yitirmeden uzun süre kullanabildim.

Şampuan ve saç kreminin kokusu oldukça hoş ve temiz , rahatsız edici veya ağır değiller. 

Şampuan temiz içeriğinin etkisi ile sıradan şampuanlar gibi bol bol köpürmese de benzer içerikli şampuanlara kıyasla çok daha fazla köpürdüğü gerçek. Temizlik hissini yaşatıyor üstelik bunu azıcık bir miktar kullansanız bile başarıyla yerine getiriyor.
Ayrıca saçları yumuşacık yapıyor hatta ipeksi bir his bırakıyor tanımı çok daha doğru . Ben bile şampuanın arından saç kremi kullanma ihtiyacı duymadım. Saçlarımı ağırlaştırmaması da büyük bir artı.

Saç kremini ise şampuan kadar çok sevmedim. Krem kullanıyormuşum hissini yaratmadı bende hatta sanki şampuanın bıraktığı o güzel ipeksi hissi alıp götürdü gibi geldi. 

İleride şampuanın tam boyunu almayı düşünsem de saç kremine şans vereceğimi sanmıyorum.
Ürünler firma gönderisidir  Görüşlerim objektiftir.


1 yorum: