22 Kasım 2015 Pazar

Cosmetica İndirimi Alışverişim - Kasım 2015



Gratis'in %50 indirimin ardından Cuma akşamı telefonuma Cosmetica'dan gelen mesajla oldukça heyecanlandım. A'dan Z'ye tüm ürünlerde net %50 indirim olacağı yazılıydı. Çarşıya gitmişken mutlaka gitmeliyim diye düşündüm çünkü babam da birkaç parça şey istemişti.

 Activex Sıvı Sabun :7.7 lira
Head&Shoulders Okalipus Özlü Şampuan : 20 lira
Sensodyne Tam Koruma : 18 lira
Sensodyne Naneli : 16 lira
Elegantine Gül Suyu : 8 lira


Babamın yoğun üzerine istedikleri :
Nivea Men Traş Jeli : 13 lira
Gillette Mach 3 Traş Jeli : 11 lira
Brut 3'lu Set: 67 lira ( babam hala gidip madalyon parfümü almamı istiyor)
Ve kendim için aldığım 2 parça :

Loreal Superstar Maskara : İlk çıktığı an almalıyım demiştim. İndirimde görünce almak istedim. 47 lira
Ve Art Net Fırça : Meşhur far fırçasını ben de alayım bakalım nasılmış diye düşündüm. 9.5 lira.

İndirimsiz fiyatlarını paylaştım sizlerle. Tüm ürünler üzerinden net %50 indirim uygulandı. İndirim Cosmetiica'nın internet sitesinde de devam ediyor fakat her ürünü bulmak mümkün değil. Stokların tükenmiş olması muhtemel.
Yarın vaktim olursa babamın istekleri için yine uğrayabilirim. Gitmişken eğer bulabilirsem Maybelline'in yeni çıkan kaş kalemini de alırım gibi geliyor.
İhtiyaç dışı hiçbir şey almadığım için kendimi tebrik ediyorum. 

Fakat yakınmak istediğim bir konu var ki bu yazıyı okuyan ve mağazadan alışveriş yapan herkesin katılacağını düşündüğüm bir konu.

Cosmetica çalışanları ne yazık ki alışveriş yaparken rahat vermiyor. Sürekli onların göz hapsindesiniz . Sadece bu da değil mağazada gezerken sürekli " nasıl yardımcı olalım ? makyaj ürününe ihtiyacınız var mı? ne bakmıştınız? " sorularına maruz kalmak eminim ki tüm müşterileri alışverişten soğutuyordur. Her standın başında görevli bulunuyor ki bence bu çok fazla. Tabi stand görevlilieri kendi ürünlerini satmak için sürekli birbiriyle yarış halinde oluyorlar . hatta mağazada iki çalışanın  müşteriler mağazada gezerken birbirleri ile sırf bu sebeple hiç hoş olmayan biçimde tartıştıklarına dahi şahit oldum. 
Ben bazen mağazalara sırf canım bakmak istediği için giriyorum , her girdiğimde de ufak tefek mutlaka bir şeyler de alıyorum ama Cosmetica'ya girdiğimde kendimi bir hışımla dışarı atasım geliyor.Biz bayanlar stres atmak , keyif almak için alışverişe gidiyoruz. Böyle durumlarda ise eminim ki ihtiyaçlarımızı net şekilde gideremiyoruz. Bence yöneticilerinin artık bu duruma el atması gerekiyor. 

2 yorum:

  1. Cosmetica dan hiç alışveriş yapmafım bir dahaki indirimlerinde denemek istiyorum :) blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler. http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmetica sık sık indirime giriyor. Bu açıdan çok başarılı)

      Sil