14 Aralık 2015 Pazartesi

Bitenler - Çöpe Gidenler - 17



Bitenler - Çöpe Gidenler yazı dizisinin 17 . si ile karşınızdayım. En son 8 Ekim'de yazmışım yani üstünden 2 ay filan geçmiş. 2 aylık süre içerisinde neler bitirmişim göz atalım hadi.



Bitenlerin toplu görüntüsü bu şekilde.

* Garnier Çift Fazlı Temizleyici : Seviyorum yedeklerim de var ama şu an başka ürün deniyorum. Uzun süre sonra ilk defa Garnier'den başka ürün deneimliyorum sanırım.

* Vichy Makyaj Temizleme Suyu : Pek beğenmedim ama özellikle Garnier'den sonra kullanıyorum bu tarz misel suları .

* Avene Makyaj Temizleyici Süt: Ben bununla göz makyajımı temizlemeye çalıştım ama her defasında gözümü yakıp bulanık görmeme sebep oldu. Çöpe gidiyor.

*Cosmed Day to Day Tonik : Bu tonik bir alışverişimde sample olarak gelmişti. Çok da beğendim.
* Fresh'n Soft Makyaj Temizleme Çubukları : Makyaj yaparken kurtarıcım oldular. Bulaşan rimel , yamuk eyeliner , taşan kaş maskarası hepsine çare oldularç

* Cyrstal Essence Deo Roll-on : Biten kaçıncı ürünüm unuttum . Bende alerji yapmayan , terlemeyi değil kötü kokuyu engelleyen harika bir ürün. Yenisi alındı.

* Institut Esthederm Cellular Water : Hücresel su diye adlandırılan bu ürünü beğendim. Yakında yazısını yazacağm.

* LeSoleil Şampuan : Çok beğendim. Saçlarımı yumuşacık yapıyordu , içeriği temiz fiyatı uygun . Daha ne olsun

*Lady Comfort Isıtıcı Bant : Özel dönemler için bu tarz ürünleri kullanmayı seviyorum.Çok ağrılı günler geçiriyorum ve çoğunlukla sıcak su torbası kullanıyorum ama dışarı çıkmam gerekiyorsa bu bantlar gerçekten kurtarıcı oluyor. ( Eğer özel dönemlerinizde ağrınız çok oluyorsa önce lütfen bir uzmana görünün ve onay verirse bu tarz ürünleri kullanın )


* Kiehl's  Creme de Crops Whipped : Kokusu yapısı harikaydı. Fiyatı keşke daha uygun olsa diyorum.

* Clarins Karma Ciltler için Nemlendirici : Bu minik boyu kullandığım süre boyunca sevdim ama bende tekrar alma  hissi oluşturmadı.

* E.l.f Far Bazı : Bu bazlarda mı sorun var bende mi anlamadım. İçinden hiç gelmiyor sanki :(

* Essence Far Bazı : Çok uzun süre önce almıştım çöpe gidiyor.

* Clinique Göz Kalemi : Bir set içinden çıkmıştı. Çok güzeldi.

* Bioder Tüy Azaltıcı Krem: Serumu ile kullanıyordum ama krem önce bitti. Gayet memnunum .

*Alterra Aloe Veralı Göz Çevresi Roll-on'u: Benim gözlerim aloe vera sevmiyor. Ne zaman aloe veralı bir şey kullansam yüzüme gözlerim akmaya başlıyor.

*Essence Waterproof eyeliner: Gerçekten su geçirmiyor ama pul pul dökülüyor. Çöpe gitti.

*Paradontax Diş Macunu: Kalp kalp kalp. çokseviyorum.net :)

* Nuxe Vücut Nemlendirici : Bu krem inanılmaz güzel kokuyor ve yapısı çok güzel. Fiyatı gözüme fazla gelse de kokusu için ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Önce elimdekileri azaltmam gerek.

*Kiehl's Skin Rescuer : Stresli ciltler için nemlendirici . Cildim hassasiyetten sapıtmış durumdayken aklıma geldi bu krem ve kullandığım süre boyunca beğendim. Büyük boyunu almayı düşünebilirim.

* Cuba Parfüm : Erkek arkadaşınız , babanız eşiniz için bir ürün var bitenlerimde. Erkek arkadaşıma Gratis'den puro şeklinde olan bu parfüm setinden almıştım. Setin içerisinde 4 adet 35 ml değişik kokularda parfüm bulunuyor. Kokuları kalıcı değil ama oldukça hoş. Yakınlarınıza hediye vermek için özellikle yılbaşı döneminde alabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 60 liraydı yanılmıyorsam . İndirimle 30-35 liraya almak mümkün.
* Dermalogica Gentle Cream Exfoliant : Tek kullanımlıktı . Pek birşey anlamadım. 

*Clea Pamuk : Stokları bitmiyor.

* Cettua Burun Bandı : Seviyorum. 

*Benri ıslak mendil - Sleepy Islak Mendil : Sleepy 'nin kokusu muhteşemdi.

*İpelina Pamuk: Yüz makyajı temizlemek için kesinlikle harika. Çok beğendim.

Uzun bir yazı oldu. Umarım beğenmişsinizdir.

Yenıyıl çekilişime katılmayı unutmayınız. Katılmak için tıklayınız.

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. aslında gelmesin diyeuğraşıyorum ama bir alışveriş çılgınlığı almış başını gidiyor :)

      Sil
  2. baya ürün bitmiş bu puro şeklindeki kokuları gördüm ve merak ettim belki alırım yılbaşında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım fiyatları baya uygun. Kokuları çok kalıcı değil ama :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, emeğine sağlık :)) Hadi o zaman gelsin yeni ciciler ^^

    YanıtlaSil
  4. Cyrstal Deodorant bende pek işe yaramadı nedense.essence far bazı da öyle.Garnier Göz Makyajı Temizleyici'yi ise severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazı The Balm'la tanıştıktan sonra çekmecede kalmış öyle ama Cyrstal Deodorant 'a üzüldüm. :( Garnier gerçekten başarılı ama :))

      Sil