26 Şubat 2016 Cuma

Renpure Hindistancevizli Besleyici Krem Şampuan



Merhaba ,

Sizlere uzun süredir kullandığım ve bitmeye yüz tutan , kokusu ile baş döndüren Renpure markasına ait Coconut Cream şampuanından bahsetmek istiyorum.

Renpure markasının ürünleri temiz içerikli ve sade ambalaja sahip ürünler. 
Gördüğünüz gibi Hindistancevizli Besleyici Şampuanın da  oldukça sade bir ambalajı var. Birçok şampuanın aksine şahane şeyler vaat etmiyor , amacı sadece saçları temizlemek .
Boyalı ve işlem görmüş saçlara uygun olduğunu da belirtmem gerek

Hindistancevizli Besleyici Şampuan ; " Her bir saç telini şampuanlama esnasındaki sürtünme nedeniyle oluşabilecek zararlara karşı korur. Hindistancevizinin temizleyici özelliği sayesinde saçlar zarar görmeden yabancı maddelerden arındırılır, derinlemesine temizlik sağlanır."

Şampuanın yapısı çok sıvı değil hatta sıradan şampuanlara oranla daha katı , adından da bahsedildiği üzere kremsi diye tanımlamam daha kolay olacaktır. Kokusu ise inanılmaz güzel . İçerisinde sodyum klorit , sülfat , boya tuzları ve paraben bulunmuyor. 

Temiz içeriğine rağmen saçlarımı güzelce temizliyor, bol bol olmasa da bir miktar köpürüyor. Yine de temizlik hissini kesinlikle sağlıyor. Ben saçlarıma haftada bir veya on günde bir yağ bakımı uygulamaya çalışıyorum. İşte bu yağ bakımlarından sonra saçlarımı güzelce arındırması büyük önem taşıyor ve bunu da başarıyla yerine getiriyor. 

Saçlarım bu şampuanı kullandığım zamanlarda yumuşacık oluyor hatta kreme dahi ihtiyacım kalmıyor. 
Eksi diyebilir miyim bilmiyorum ama benim saçlarım 3. güne kalırsa yağlanmaya başlıyor ki normalinde oldukça kuru saçlara sahip olduğumu belirtmeliyim.

Renpure Hindistancevizli Besleyici Krem şampuandan çok memnun kaldım. Fiyatı keşke daha ucuz olsa diye düşünmüyor değilim ama Argan yağlı veya Keratinli şampuanlarını da denemek istiyorum.

Renpure ürünleri bildiğim kadarı ile Deniz Cosmetics tarafından ithal ediliyor .
Şampuanlar 473 ml ve 35-45 lira civarında. 

7 yorum:

  1. Ooo.. içeriği de gayet güzelmiş! Yağları temizleyebiliyor olması da süper! Epey merak ettim kendisini, acaba Ankara'da nereden bulurum? Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım yumuşacık yapıyor , mis kokuyor , güzel temizliyor. Şahane :) Ben Cosmetica'dan almıştım ama internet sitelerinde göremedim. Dermomarket.com'da satılıyor ama:)

      Sil
  2. hiç denemediğim bir marka ama hindistan cevizli tercih sebebi tabi .-))

    YanıtlaSil
  3. Hindistan cevizli ürünlere bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
  4. hindistan cevizli olması ilgimi çekti

    YanıtlaSil