11 Mart 2016 Cuma

Son Zamanlarda Aldıklarım ( Tanaçan , Dermouzman , Ali Özkan)



Merhaba ,
Uzun süredir alışveriş yapmıyor ve indirimleri sürekli pas geçiyordum. Her ayın başında ihtiyaçlarıma yönelik liste hazırlayıp , alışverişlerimi de bunun çevresinde tamamlıyordum. 

Sevgililer Günü İndiriminde kendime sadece bir adet göz kremi aldım ve kullanmaya başladım. Yakında yazısını yazacağım.

Sevgililer Gününde Dermouzman.com SkinCeuiticals ürünlerinde %50 indirim yapmıştı. Teknik sorunlardan dolayı kod sayılmamıştı ve kendileri daha sonra bana ulaşıp ayrı bir kod vererek indirimden faydalanmamı sağladılar.Siparişim aynı gün kargoya verildi ve ertesi gün ulaştı. 
 Müşteri memnuniyetine önem verdiklerini söyleyebilirim çünkü oluşan sorunları çözdüler. 
Markaya ait Hydrating B5 Nem Serumunu aldım. Daha yeni kullanmaya başladım. Fikirlerim netleşince sizlerle paylaşacağım.


Kadınlar Günü indirimlerini iste tek parça ile atlattım. Ali Özkan mağazasında Maybelline ürünlerinde %60 indirim vardı. Maskaraya ihtiyacım var diye yeniden The Rocket aldım. 
9.2 lira.

Son olarak kaşlarıma taktığım şu dönemde güzel bir ürün arayışındaydım. Golden Rose'un yeni çıkan kalemini mi alsam farklı bir ürün mü karar verememiştim. Anastasia'nin pomadlarından dahi almayı düşündüm ama daha sonra Salon Perfect markasına ait kaş pomadını gördüm. Ülkemizde de Tanaçan Kozmetik'de satılıyormuş. 


Ben de hemen sipariş verdim. Yanında Chine Glaze oje hediyesi vardı. Kargo bedava kampanyasından yararlanmak için ben de bir oje ekledim ve bu alışverişime de 48 lira ödedim.
Pazartesi öğleden sonra verdiğim sipariş yine aynı gün kargoya verildi.


Siz son zamanlarda neler aldınız? 

8 yorum:

  1. Ne güzel şeyler almışsıın=) Ben de artık ihtiyaca yönelik alışveriş yapıyorum yoksa cidden huzursuz oluyorum kullanamadığım ürünleri gördükçe. Kaş pomadını en çok merak ettiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş pomadını dün ilk kez kullandım. Biraz daha kullanayım yazısıı yazacağım:) Ben de alırken mutlu mutlu alıyorum sonra içimi huzursuzluk kaplıyor.Bu yüzden daha mantıklı alışveriş yapmaya çalışır oldum:)

      Sil
  2. Kaş pomadının performansını ve şu Hydrating B5 serumu çok merak ettim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin Beyond yazında bahsettiğim serum buydu ablacım. 3 gün kullandım sadece ama güzel gibi. Kaş pomadını da biraz daha deneyip yazacağım. Çok öpüyourm:)

      Sil
  3. Çok beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir liste ile alışverişini yönlendirebiliyorsun, imrendim :) Güzel günlerde kullan dilerim hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden her şeye saldırırdım indirimlerde ama artık " nasıl olsa yine indirim olur o zaman ihtiyacım varsa alırım " diye diye sakinleştirdim kendimi. Liste de kesinlikle işimi kolaylaştırıyor.:) Çok teşekkür ederim:))

      Sil