25 Nisan 2016 Pazartesi

Mamacim.com Minik İhtiyaç Alışverişim



Merhaba,

Geçen haftalarda yüz temizleme jelim bitmeye yaklaşınca yeni ürün arayışına girdim. Aklıma takılan birçok marka vardı ama son anda tercihimi Nuxe'dan yana kullanmaya karar verdim .

Nuxe'un meşhur ürünlerinden olan Reve De Miel Makyaj ve Yüz Temizleme Jelini mamacim.com'dan %40 indirimle aldım. İlk defa deneyeceğim bir ürün olduğu için de 200 ml boyunu tercih ettim.

Siparişim esnasında dalgınlığıma gelince kargo firmasını yanlış seçtim.Durumu bildiren bir mail attıktan sonra hemen dönüş aldım ve paketim istediğim kargoya teslim edildi. Bu bile o kadar hoş ki . Siparişim ile güneş kremi testerı varsa denemek istediğimi belirtmiştim. Çok sevdiğim markalardan Hamilton markasına ait 2 tane güneş kremi çıkınca baya sevindim . Bakmayın siz benim tester dediğime tek ürünün boyu 15 ml. İkisi neredeyse tam boy krem ediyor. Everyday Face'im miladını doldurduğu için çöpe gitmişken gelene çok sevindim. Bir de merak ettiğim hassas ciltlere uygun krem gelmiş ki onu da deneyeceğim.
Nuxe'un vucut losyonu ve Phyto şampuan da gelen samplelar arasında. Bu arada Nuxe vücut losyonunu her siparişime ekleyen Mamacim ailesi o kremi bana aldıracak gibi duruyor. Nasıl güzel bir koku anlatamam.
Siparişimi pazar günü verdim, pazartesi kargoya verildi ve salı günü de elimdeydi. 
Hızları ve ilgileri için çok teşekkür ediyorum.

12 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :) Hamilton' ı her yerde arayıp bulamadığımızı hatırladım da testerları özellikle seçsen bu kadar olurdu :) Tester vermeyen firmaların gözüme sokmak istedim şuan yazını 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım:) Ayy evet ne aramıştık değil mi ? Neyse ki artık bulunuyor . Testerlar tam benlik mamacim harikadır zaten :))

      Sil
  2. MamaciM'den bende alışveriş yapmayı seviyorum. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  3. Ürün yorumunu merakla bekliyor olacağım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda paylaşacağım tatlım.Öpüyırum:)

      Sil
  4. Ürün yorumlarını merakla bekliyorum şekerim; çok tatlı bir alışveriş olmuş gerçekten! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazacağım fıstık ablam. Öpüyorum çok :))

      Sil
  5. mamacim ı çok seviyorum ben de geçen hafta bi alışveriş yapmıştım. hatta hamilton ın aynı koruyucusunu bana da göndermişler:) güle güle kullannnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Sen de güzel günlerde kullan:) Mamacim çok başarılı ama değil mi?

      Sil
  6. Merhaba mamacim.com u bende seviyorum guvenilir bir site fakat ilk alisverisimde gonderdikleri deneme boy termal su disinda defalarca alisveris yapmis olmama ragmen hic tester urun eklemediler bazi alisverislerimde denemek istedigim urunler oldugunu belirttigim halde . Onun disinda herhangi bi problem yasamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester konusunda çok bonkor bir firmadır. Size böyle denk gelmesine üzüldüm

      Sil