26 Temmuz 2016 Salı

Mia Organical Argan Yağlı Göz Kremi


Göz çevremin nemsizliğinden sürekli şikayet ediyorum. Hem gerginlik hissinden kurtulmak hem de kuruluktan kaynaklanabilecek kırışıklıkların önüne geçmek adına mutlaka yoğun nem veren göz kremlerini tercih ediyorum.

Mia Organical sosyal medyada sık sık gördüğüm temiz içerikli markalardan biriydi. Lila Kutu'da Mia Organical Tanışma Paketini  kampanyada görünce aldım. Paketin içerisinden Yüz temizleyici , tonik , argan yağı , el kremi , gündüz kremi ve göz kremi çıktı.
Yüz temizleme jeli ve tonik garip bir biçimde 1 hafta kullanmadan bitiverdiler ki ikisi de 15 er mldi. ( sanırım bana gelen ürünlerde eksiklik vardı . en azından ben öyle düşünüyorum)
Göz kremi ise 7 ml ve uzun süredir kullanıyorum.
Mia Organical Göz Çevresi Kremi içeriğinde bulunan Hyalüronik Asit ile bağ dokunun güçlenmesine ve cilt elastikiyetinin artmasına yardımcı olur. Yaşlanmaya bağlı olarak yavaşlayan hücre yenilenme ve onarım aktivitelerini içerdiği Argan ve Shea Yağı ile destekleyerek göz çevrenizin ihtiyaç duyduğu tüm bakımı tek bir kremle sağlar. Düzenli kullanımda yoğun nemlendirme etkisi ile göz çevresinde yaşanacak nem kaybı nedeniyle uzun vadede ortaya çıkacak kırışıklıkların önüne geçer. Ürün formülasyonun da kullanılan pirinç özleri sayesinde gözaltı morlukları ve gözaltı torbalarının oluşumunu engelleyerek göz çevresinin pürüzsüz ve aydınlık bir görünüme kavuşmasını sağlar. 

Yapısını ilk gördüğümde " bu nasıl göz çevreme ne verecek?" diye düşünmedim değil. Fakat kullandıktan sonra beni bir hayli şaşırttı. Göz çevreme çok güzel nem verdi. Gece sürmeme rağmen sabah uyandığımda göz çevrem nemli uyandım. Kıvamı çok katı olmadığı için kolayca emiliyor.   Makyaj yapmadan önce nadiren uyguladım çünkü gündüz çok daha hafif bir krem kullanmayı tercih ediyorum. 
Yaşım sebebiyle kırışıklıklar konusunda bir yorum yapamayacağım ne yazık ki.
Nem veren bir göz kremi arayışındaysanız önerebilirim.  
20 ml Mia Organical Göz Kremi fiyatı : 139 lira. Ben set halinde sanırım 35 liraya filan almıştım. Oldukça makule gelmişti.
Mia Organical ürünlerine Lilakutu'dan ve Mia Organical.com'dan ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

  1. ben de tester kullandım çok iyiydi krem memnun kalmıştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun kaldım ablacım. Sadece yaşım için erken mi böyle bir krem diye düşünüyorum:)

      Sil
  2. Ben de severek kullanmış ve bloğumda tanıtmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. kırışık konusunda benim için sınıfta kaldı:( bir ara ben de yazayım.

    YanıtlaSil