29 Temmuz 2016 Cuma

Temmuz 2016 Alışverişlerim ( Cyrene , Yves Rocher , Watsons , Douglas )



Merhaba,

Temmuz ayında alışverişi yine azıcık abartmışım. Aslında bu son haftaya kadar ""ohh güzel atlattım" derken , tutamadım kendimi.
İlk olarak saç maskesine ihtiyacım olduğu için kuafor malzemeleri satan bir magazadan  Fixation markasına ait maskeyi aldım. Fiyatu 10 liraydı.
Ay başında Watsons'da yıkama sonrası saç ürünlerinde %40 indirim vardı. Temiz içeriği ile dikkatimi çeken fakat daha önceden saçlara ağır geldiğini okuduğum için almadığım Live Clean markasına ait bakım serumunun yeni hafif versiyonunu görünce almak istedim. İndirimle 24 liraya aldım.


Temiz içerikli nemlendirici krem arayışındaydım ve çok da kararsız kalmıştım. Cyrene markasının yeni nem serisinin çıktığı haberi mail kutuma düştü. Serum ve nemlendiriciyi tanıtım fiyatı ile 89 liraya görünce hemen aldım. Cyrene;  ürünlerini beğendiğim ve kaliteli bulduğum markalardan biri. Bu sebeple güvenle alışveriş yapabiliyorum. Ben kuru ve nemsiz ciltlere yönelik seti seçtim. Yağlı ciltler için ayrı bir seri var. Kampanya bu haftasonu bitiyor . Hem marka ile tanışmak hem de nemlendirci almak için iyi bir fırsat. İncelemek için tıklayınız..



Bu ay erkek arkadaşımın doğum günüydü. Yves Rocher'de 2 al 1 öde veya 4 al 2 öde kampanyası vardı. E bu kampanya da değerlendirilmeli diyerek mağazanın yolunu tuttuk.
Uzun süredir istediğim sülfatsız krem şampuandan 2 tane aldım . Burada sadece biri var çünkü diğeri kullanıma açıldı. 2 tane de duş yağı aldık. En sağda ki şampuan ise Yves Rocher'nin hediyesi. 5 ürüne toplamda 45 lira ödedik. Oldukça uyguna geldi.

Douglas'da çok güzel indirimler olduğunu duyunca , yolumuz da oraya düşünce uğramadan edemedim.
Daha önceden kullandığım ve beğendiğim Dr.Scheller markasına ait yatıştırıcı serumun 21 liraya indiğini görünce ufak çaplı bir şok yaşamış ve serumu hemen almış olabilirim.
Mağazada gezip indirimleri incelerken daha önceden hiç görmediğim bir marka dikkatimi çekti. Daytox bir Alman markası ve vegan ürünlere sahip. Ürün çeşitliliği çok fazla değil ama ambalajları ile çok prestijli ve albenili duruyordu. İndirimde değildi ama fiyatını uygun bulunca merakten nem serumunu da alıverdim. 85 lira.

Ağustos ayında Douglas'a tekrar gitmeyi düşünüyorum. Parfümlerde de güzel indirimler vardı Ben gitmeden lütfen ürünleri bitirmeyin :)))
Siz bu ay neler aldınız ?

9 yorum:

  1. Gule gule kullan hepsini! Daytox'u yakin zamanda Hollanda'da gordum ve ben de merak ettim. Yorumlarini bekliyorum kullandiktan sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriklerini temiz görünce ben de merak edip aldım. Kullanıp yazacağım. Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Ah ah şu alışveriş çılgınlığımız ne olacak bilmiyorum :)) İyi günlerde kullanın hepsi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Biz bayanlar ile alışveriş arasında koparılamayan bir bağ var sanırım:)

      Sil
  3. Bir süredir alışveriş yapmak istemiyorum, sanırım iyi değilim :)) Daytox'u ben de çok merak ettim :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım cyrene ürünlerinin yorumlarını bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güle güle kullan canım.Yazıyı okuduktan sonra aklıma eşime YR kartı çıkartmak düşüverdi :)

    YanıtlaSil
  6. Cyrene ürünlerinin maili bana da gelmişti, fiyatı çok uygun, ben de alabilirim, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de artık doğumdan sonra şu cyrene ürünlerini denemeliyim!

    YanıtlaSil