23 Eylül 2016 Cuma

Urban Decay Far Bazı - Minor Sin



Merhaba ,
Yine yoğunluktan yazamadaığım bir dönemdeyim ama bundan sonra normale döneceğini umuyorum.
2016 'nın başından beri güzel bir far bazı arıyordum ve bu süreçte denediğim bazlardan istediğim performansı alamamıştım. En sonunda bu kadar üne  sahipse Urban Decay denemeliyim diye düşündüm. 

Orjinalı ve Minor Sin seçenekleri arasında kalıp tercihimi sedefli şampanya rengi olan Minor Sin'den yana yaptım.
Haziran ayından beri de tüm makyajlarıma mutlaka bu bazı kullandım. 

Minik bir tüpte satılan bazın ucunda süngerimsi aplikatör var. Ben bu aplikatörleri kullanmayı çok hijyenik bulmasam da mecbureiyetten kullanıyorum.

Minor Sin , ışıltılı bir şampanya rengi, yapısı oldukça hafif ki ben alırken yapısının ağır olacağını düşünüp endişelenmiştim.
Göz kapağınıza sürdüğünüzde hafif bir ışıltı katıyor.

Yoğun makyajlar yapmak istemediğinizde bu bazı kullanıp bir de eyeliner sürdüğünüzde bile hoş bir görüntü oluşuyor.
Yapısı oldukça güzel ve yumuşak. Kolay dağıtılsa da ordan oraya süpürülmüyor. Çok hızlı bir biçimde de sabitleniyor ve farı uygulamak için uzun bekleme sürelerine gerek kalmıyor.

Farların rengini belirginleştirmede gerçekten başarılı. Ben özellike Wet n Wild'ın  Bare and Beautiful paletinde ki renkleri swatchlayarak göstermek istedim.
Farların kalıcılığını arttırma konusunda da beni hiç yarı yolda bırakmadı. Antalya'nın sıcağında ve neminde dahi farlarım bozulmadı , 

Ben Urban Decay Far bazından çok memnun kaldım. Şu an elimde yine çok ünlü 2 markanın far bazı daha var.Bittiğinde onları da kullanacağım elbet ama ulaşılabilirlik açısından almak istediğimde tercihimi yine Urban Decay'den yana yapacağım.
Urban Decay Far Bazları 10 ml ve 79 lira. 



12 yorum:

  1. rengi tek başına bile güzelmiş hakikaten güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ben de aynı şekilde düşündüm. sadece bunu sürüp, eyeliner ve bol maskarayla bile ışıl ışıl gözlere sahip olabiliriz ^.^ güle gül kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siricim kesinlikle haklısın. Zaman yoksa kurtarıcı oluyor valla:)

      Sil
  3. Gerçekten o palet ile bu baz mükemmel olur diye düşünmüştüm ve olmuş da! Aklımda olan bazlardan biri, özellikle rose goldları ne kadar sevdiğim düşünüldüğünde kesinlikle almalıyım bir adet! Yılbaşı sonrası alışveriş listeme yazayım ^_^ güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alsam mı almasam mı çok kararsız kalıp en sonunda dayanamamıştım. Tüm yaz Antalya'da bile kurtarıcım oldu :) Ayy yılbaşında ben kozmetiği pas geçmeyi düşünüyorum ama haydi bakalım:)

      Sil
  4. fiyatı biraz yüksek geldi ama sanırım uzun süre kullanılacak bir ürün olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat konusunda çok uygun olmasa da performansını ve uzun süre kullanımını göz önünde bulundurunca değiyor. Ben çok fazla baz denedim ama hiç birinden bu kadar memnun kalmamıştım

      Sil
  5. Orjinalini merak ederken minor sin'i nereden soktun aklıma şimdi :) Şaka bir yana Urban Decay'un bu bazını uzun zamandır merak ediyorum,hem ambalaj hem kalite olarak hep aklımda olan bir ürün.Güzel günlerde kullan dilerim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de orjinali ile bunun arasında kalmıştım ama mağazada mua performansları açısından bir fark yok bu sadece ışıltılı dediği anda bunu almaya karar verdimm. Teşekkür ederim çok öpüyorum:)s

      Sil
  6. Uzun zamandır istediğim ama kararsız kaldığım bir bazdı ve unutmuştum varlığını. Hatırlamış oldum yazınla :) Ellerine sağlık faydalı bir yorum oldu :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim. Ben de uzun süre merak edip elimde ki bazlardan istediğim performansı alamayınca almıştım. İyi ki de almışım diyorum:)

      Sil