4 Ekim 2016 Salı

Eylül 2016 Alışverişlerim ( Aveda , Gratis , Kiko , Rossmann, L'occitane , NYX, Watsons)



Alışveriş konusunda uzun zamandır kendim tutmuş olsam da son 3 aydır ipin ucu kaçtı gidiyor. Eylül'de ise ipi tamamen kaçırdığımı belirtmek isterim.
Bu alışverişlerimin dışında bir de yurtdışından gelen bir tanıdığımız aracılığıyla aldıklarım var.

Capacity'e gittiğimde Aveda mağazasını gezmiş ve orada önerilen All Sensitive isimli nemlendiriciyi aklımın kenarına yazmıştım.

Birkaç gün sonra Akasya mağazasına gidip All Senstive nemlendiriciyi aldım. Yanına da yeni çıkan "Calm" serumu ekledim. Serum aklımda yoktu ama görevli bayan çok iddialı bir serum olduğunu söyleyince meraktan aldım.
Serum 229 , nemlendirici de 139 liraydı. Ben istemeden saçıma yönelik deneme boy ürünlerinin verilmesi ise çok hoşuma gitti.


Gratis bayram sebebiyle çok harika indirimler yapmıştı . Ben de tesadüf eseri aradığım herşeyi 2 farklı mağazada buldum .Üstelik mağazalar boştu rahatça alışveriş yaptım.
Eklips markasına ait 2 fırça aldım. İkisi indirimde 25 lira civarındaydı.
Sleek Aydınlatıcı Palete almamak için çok dirensem de yapamadım ve sepete ekleyiverdim.
Loreal Maskaraları seviyorum. Yeni çıkan bu maskarasını da almadan edemedim. Aslında aklımda Mac Instacurl vardı. Almak için mağazaya gidince hiç kimse ilgilenmedi. Maltepe Park mağazasında genelde böyle oluyor ama her gittiğimde memnuniyetsiz biçimde ayrılıyorum. Daha sonra bu maskaraının fırçasını ona benzetince tercihimi Loreal'den yana yaptım.
Himalaya Aydınlatıcı Scrub : Görkem bu ürünün cevizli olanını o kadar çok övdü ki adeta yok satıyor. 2 gün önce gittiğim Gratis'de görevli bayan alanlar 2-3 tane alıyor çok memnunlar herhalde dedi
Ve son olarak indirimi bekleyemeden Başak Abla'da görüp bayılıp aldığım Wet n Wild Bare and Beautiful Palet .


Kiko'da gezerken bu serumun vaatleri gözüme çarptı. Tam hatırlamamakla beraber " ciltteki kızarıklıkları , gözenekleri gizliyot" gibi vaatleri vardı sanırım. SPF 15 de içeridiğini görünce " amaan al gitsin Gözde " dedim. 60 lira civarındaydı ama indirim varmış 45 liraya aldım.
Catrice Aydınlatıcı , kapatıcı kalemi aslında kardeşim almıştı ama ona çok açık durunca bana kaldı . 14 lira.
Bebak Bacak Fondotenini de merak ettiğim ve ihtiyacım olduğu için aldım. 1 kez denedim ve bayıldımmm. 15 liraya düşmüştü.
Uzun zamandır Portakal Çiçeği içeren bir parfüm arayışındaydım. L'Occitane 'ın Neroli&Orchidee parfümüne kokladığım anda bayıldım . Parfüm 212 liraydı yanında yine tester ürünlerle uğurlandım.


Ben Salon Perfect markasına ait kaş pomadını kullanıyordum ve memnundum fakat pomad kurumuş gibi garip bir kıvama geldi. Aslında yurtdışı alışverişimde pomad ve fırça eklemiştim ama o paketin kaybolduğunu öğrenince NYX mağazasının yolunu tuttum. Kaş pomadı ve uygulamak için kaş fırçası aldım.
Fırça 30 lira, pomad 20 lira.

Yine Rossmann'dan minik alışveriş yaptım. Göz çevresi için nemlendirici paket maskeler 4 taneydi ama ben 2 tanesni kullandım .Fiyatı ise 3 lira.

Mevsim geçisi sebebiyle çenemde ve alnımda sivilceler çıkınca çok övülen Rival de Loop serumları denemek istedim. Fakat bunlar değişmiş sanırım çünkü benim nette gördüklerimde gece kullanılır diyordu. Yazısını da yazacağım Fiyatı 14 lira.

Bu alıverişlerimin dışında bir de yurt dşından topluca alışveriş yaptım bu hafta onu da paylaşacağım:)

12 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan :) Yılbaşına kadar project pan dolaysısyla alışverişe tövbeli olduğumdan, bu yazıları okuyup iç geçiriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Project pan yazılarını okuyup iç geçiriyorum desem yeridir:)

      Sil
  2. Güle güle kullan şekercim; Eylül'de topluca ekonomiyi canlandırmışız desene :))) Yılbaşına kadar tutarız kendimizi inşallah, Watson's falan da indirimi o zaman yapsın; söz acısını çıkartacağız :))) Aldıklarının hepsini güle güle kullan! L'Occitane parfümler bir harika oluyor, aldığın Neroli&Orchidée'yi acayip merak ettim! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah tutarız ben bu ay cidden kaçırdım ipin ucunu. Çok hoş portakal çiçeği kokusu . Antalya'dan dönünce özleyeceğim diye üzülüyordum , hala da üzülüyorum ama bu parfüm başarılı:)

      Sil
  3. Hepsi de çok güzel mutlulukla kullan :* Maltepe Park MAC mağazasını ben de ilgilenme açısından sevmiyorum ama genellikle bana en yakın orası diye gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da en yakın Mac orası ama cidden ilgisizler .:(

      Sil
  4. Başlığı okurken doydum resmen :) Hepsini güle güle kullan. Nyx aldığım her ürününden memnun kaldığım bir marka, Aveda ise beni biraz korkutuyor sürekli tenha olduğu için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NYX gerçekten başarılı . Kendimi biraz daha tutup sarı pudrasını ve kendi seçtiğim farlardan oluşturacağım paleti alacğım. Aaa ben hiç o açıdan bakmamıştım. Bence bilen biliyor . Özellikle serumundan çok memnun kaldım :)

      Sil
  5. canım güle güle kullan bunları kozmetik ürünlere taksit yasaklanmadan aldın sanırım değil mi iyi ki almışsın artık böyle hop diye istediğimizi alamayacağız nasıl olsa...:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım öyle almıştım valla ama ben birikitrip biriktirip alıyorum. Taksite bulaşmıyorum kozmetikte yoksa ucunu kaçırırım aman onu da taksitle alayım bunu da alayım derken. Daha önceden öyle bir deneyimim oldu 2 ay sonra kartı kapattım hatta:((

      Sil
  6. Güle güle kullan hepsiniii^^ Sağdaki hangi eklips fırçası? Bir dekaş pomadının yorumlarını merakla bekliyoruuum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim:)) kas pomadi gercekten cok basarili bir suredir kullaniyorum. Eklips fondoten fircasi ama bana fondotenden ziyade aydinlatixi yada goz alti kapaticisini sabitlemek icin uygun gibi geldi:)

      Sil