21 Kasım 2016 Pazartesi

Kiko Solar Protect Serum SPF 15



Kiko'nun renkli kozmetik ürünleri oldukça meşhur. Makyajseverler tarafından uzun zaman ülkemize gelmesi beklenen markalardan biri. Ben de Kiko ürünlerini merak eden grubun içerisindeydim elbette. Capacity Avm'de mağazası olduğunu görünce heyecanla mağazayı gezmiştim. Aldığım ürün ise bir cilt bakım ürünü olmuştu. 


Kiko Güneş Koruyucu Serum'u gördüğüm an merakla elime aldım. Pembe ve turuncu fazları ile oldukça hoş gözüküyordu ve tam da benim sevdiğim gibi damlalıklı serumdu . Üstelik indirimdeydi ve fiyatı 45 liraydı. Almamak için bir sebep yok gözüküyordu.

Kiko Güneş Koruyucu Serum SPF 15 ; Anti UV defense günel koruma serumu UVB , UVA1 ve UVB2 ışınlarına karşı koruma sağlarken aynı zamanda yoğun antioksidan özelliği ile cildin güzelliğini korur. Nem hapsi , su dayanıklılığı ve güneş korumasına karşı test edilmiştir. Işık ve ısı dayalı güneş koruması içerir. Hassas ciltlerde test edilmiştir.


Yapısı çift fazlı. Bu sebeple kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. 
Ben tüm yüzüm için yaklaşık 7-8 damla kullanıyorum. 
 Yağlı gibi dursa da cildinize sürdüğünüzde yağlı his bırakmıyor fakat kısa süreli yapışkan bir bırakıyor. C vitaminin andıran bir kokusu var ama çok çok hafif bir koku.  Yaz ayları için pek yeterli gelmeyecek olsa da havaların kapalı olduğu günlerde kullanmak için oldukça ideal. Üstelik makyaj altına kullanım için de uygun. 
Eğer kuru veya nemsiz bir cildiniz varsa tek başına nemlendirmesi yeterli gelmeyecektir. Yağlı ve karma ciltler için tek başına da kullanılabilir bence.

Benim cildim oldukça hassas olmasına rağmen herhangi bir reaksiyona sebep olmadı . Bitene kadar da severek kullanacağım ama bitince gidip özellikle alacağım bir ürün olacak kadar da etkilemedi beni.
Kiko Solar Protect Serum 20 ml ve indirimsiz fiyatı 70 liraydı.

4 yorum:

  1. 15 faktör ancak kış için yeterli gelir bana ..

    YanıtlaSil
  2. Bu güneş serisi benim de ilgimi çekmişti ama almamıştım :) Gerçekten sevimli görünüyorlardı. Sanırım ben baktığımda indirimde değillerdi çünkü, çok pahalı diye kalmış aklımda. Hassas cildinize zarar vermemesi güzelmiş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan daha önce bu markayı hiç kullanmadım oldukça kaliteli bir serum gibi gözüküyor :) 💕

    YanıtlaSil
  4. Kiko denilince aklıma hep makyaj ürünleri geliyor. Mağazasına gittiğimde de sadece makyaj ürünlerine bakmışım. Kış için uygunmuş aslında. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil