12 Aralık 2016 Pazartesi

Webzanem.com Alışverişim



Merhaba,

Kasım ayında yaptığım alışverişleri yazmanın zamanı geldi de geçiyor.Bugun ki yazım yeni tanıştığım ve çok memnun kaldığım bir onlinekozmetik sitesi üzerine olacak.

Webzanem.com Üsküdar'dan hizmet veren bir firma. Sitede birçok markaya ait ürüne indirimli fiyatlarla ulaşmanız mümkün.
Ben çok merak ettiğim Phyto Phytokeratin Extreme Krem'i almak istedim. Siteye baktığımda ürün gözükmüyordu fakat kendilerine mail atınca daha sisteme girilmediğini belirttiler. Sabah ise ürünün sisteme girildiğini ve istediğim zaman alabileceğimi haber verdiler.
Bu şekilde hızlı bir dönüş almak beni çok mutlu etti. 

Siparişimi verdikten sonra da paketiniz kargoya teslim edildi diye haber verildi.Zaten ertesi gün de elime ulaştı.Hem de yanında bir sürü tester ürünle.
Phtyokeratine Extreme Krem'in indirimli fiyatı 77.35 lira. 
Kargo ücreti ise 129 lira ve üzeri siparişlerde ücretsiz. Ben 8 lira kargo ücreti ödedim.
İtiraf etmeliyim ki çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Uygun fiyatlı , güzel hizmet veren bir firma arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim.

8 yorum:

  1. Gözde ve dermokozmetik alışverişleri :) Yalnız Dermomarket'ten ben de Rüzgar'a şampuan ve vücut yağı aldım. Hani azcık bir alışverişe senin kadar tester beklemiyorum ama orantılı olarak bir beklentim var haliyle, inşallah boşa çıkmaz :)))) Çıkarsa burayı denerim artık :))) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışverişe doymuyorum resmen ama Gratis'e Rossmann'a girdiğimde alacak bir şey bulamadığım için acısını internetten çıkarıyorum:)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan siteyi hemen inceleyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  3. phyto şampuanı ben pek sevememiştim yorumunu bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Volume olanı ben de ğek beğenmedim. Temizlemesi hoş olsa da volume konusunda etkisini göremedim:)

      Sil
  4. Phtyokeratine Extreme Kremi çok merak ettim.Yorumlarını bekliyorum canım.Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük hevesle kullanmaya başladım. Bir süre daha kullanop yorumlarımı paylaşacağım:)

      Sil