5 Eylül 2017 Salı

Karışık Temmuz - Ağustos Alışverişlerim -2017 ( Korendy - Kozmodiva - Inglot - @Dupdurushop - n11 )



Temmuz - Ağustos ayları içerisinde çok alışveriş yapmadım. Aldığım ufak tefek şeyleri ise oraya buraya attığım için hatırlamıyorum ama neyse ki bir kısmının fotoğrafını önceden çekmiştim. 

Kurban Bayramı indirimlerinden ise birkaç parça ihtiyaç alışverişi yapmamın dışında rahatca atlattım. 

Sırasını hatırlamadığım içim karışık paylaşacağım. 
Korendy.com 'dan daha önceden bir kez alışveriş yapmış ve çok memnun kalmıştım. Manyo Factory ürünlerinin temiz içeriklerine hayran kalınca ve cildim de hayli kuruyunca bir nem serumu ve bir de göz kremi almak için yine siteyi tercih ettim. 

Yanında yine bol miktarda tester vardı . Alışverişim 2 haftada elime ulaştı . Temiz içerikli , uygun fiyatlı kore ürünleri arıyorsanız korendy.com 'a mutlaka bakmanızı öneririm. 


Tatil öncesinde Kozmodiva.com'dan bir alışveriş yapmıştım. Daha önce deneme boyunu kullandığım ve memnun kaldığım Cosmed Day to Day Temizleme Jelini ve SPF 50 içeren vücut kremini aldım. Fiyatları olukça uygundu. Her iki ürünün de yanında 20 ml cc krem ve 20 ml peeling hediyeydi. Kalanlar ise Kozmodiva'nın gönderdiği ürünler . 
Inglot ürünlerini yeni yeni deniyor ve her kullandığım üründen de memnun kalıyorum. Bu hafta içi kaş pomadının yazısını yazacağım. Su ve hava geçirdiği iddia edilen ( ki internette aradığımda da öyle olduğu yazıyordu ) O2M ojelerin ten rengini ve vücut pigmenti diye geçse de göz makyajında da harika duran beyaz pigmenti aldım. Oje 55 , pigment 45 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.
Uzun süredir içerisinde mat turuncu , kızıl tonlar içeren far paleti arıyordum. Makeup Revolution'ın Pro Hd serisinin Inspiration paletini çok beğenmiştim. @Dupdurushop Burcu Abla'da paleti görünce üstelik içerisinde ki 3 renk kırılıp preslendiği için uygun fiyata görünce "artık almalıyım " dedim. 
İyi ki almışım. hem pigmentasyonu hem de karıştırılabiliriği gayet iyi. Ayrıca Revolution markasının diğer paletlerine de mutlaka bakmanızı öneririm. 

Tatil , hava değişimi , mevsimsel geçişler saç dokulmemi arttırdığı için bir saç serumuna ihtiyaç duydum. Cosmed markasını sevdiğim için de tercihimi Cosmed Yenileyici Serum'dan yana yaptım. N11'de bir dukkanda 1 alana 1 bedava kampanyası görünce sipariş verdim. Telefonla ulaşıp farklı bir ürün seçebileceğimi söylediklerinde çok merak ettiğim Keratin Spreyi tercih ettim. 

Bunlar dışında aldığım ufak tefek deodorant ,oje gibi şeyler oldu ama büyük kısmı burada. Bu ayı ise çok daha hafif atlatmak gibi bir niyetim var. 

6 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın Gözde'cim! Korendy'den sipariş vermedim henüz; ama aklımda kesinlikle. Cosmed Day-to-day temizleme jelini ben de çok beğeniyorum. Elimdeki yüz temizleyiciler bitmek üzere, ben de tercihimi o jelden yana yapabilirim. Senin aldığın site de aklımda olsun. Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım çok teşekkür ederim. Jelin mini boyları ile tam boyu arasında kıvam farkı var aklında bulunsun:)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan :) korendy.com aklımda olsun benim de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Korendy yıldızım oldu sanırım:)

      Sil