27 Ocak 2014 Pazartesi

Bir Şikayet Yazısı Daha : Onlineeczanem

Merhaba.

Biliyorsunuz dun sizlere Bir Şikayet Yazısı isimli yazıyı paylasıp sizlere iç dokup şikayetimi dile getirmiştim. Okumadıysanız okumak icin Tıklayınız...

Yazının altına sizlerden bir cok yorum geldi tesekkur ederim.Dun paylastıgım DDF kremin nemlendiricisinin yanında goz kremi de almıstık. Bugun onu da kontrol edeyim bari dedim iyi ki de etmişim. Buyrun siz bakın bir de.




Gordugunuz uzere bu urunun de son kullanma tarihi Aralık 2013'de dolmus.Bu kadarına pes diyorum. Dun ki yazdıgım yazının linkini kendilerine mail attım bunu da atacagım. Amacım kimseyi karalamak degil ama sizler de alısveriş yapmadan once gorun istiyorum zira guzelligimiz icin aldıgımız bu seyler resmen zehir sacıyor. Saglıgımızı tehdit ediyor. 
Bu yazımın ardından donus yaparlar mı veya hatalarını duzeltmek icin bir caba harcalar mı bilmiyorum. Tabi ki donus yaparlarsa veya telafi etmeye calısırlarsa sizleri de gelismelerden haberdar edecegim. 

Bu arada Checkcosmetic 'den nasıl kontrol edilecegini merak eden arkadaslarım vardı. Siteye girdigimizde sol taraftan urunun markasını seciyoruz . Daha sonra Enter Code yazan kısma urununuz altındaki , kenarındaki kodu giriyoruz ve calculate yazısına tıklıyoruz. Eger urunumuzun son kullanma tarihi gecmişse benim ekledigim resimdeki gibi kırmızı bir carpı cıkıyor . Eger gecmemişse yeşil bir tik işareti cıkıyor 
Not: Arkadaslar  aldıgım iki urunun son kullanma tarihini kontrol ederken sitedeki kırmızı carpıyı gorur gormez sinirlerimin tepeme cıkması sonucu yaptıgım bir yanlısı Adsız bir yorum sayesinde fatkettim. Urunlerin uretimi uzerinden 37.5 ay gecmiş ki bilindigi uzere urunlerin raf omru 36 aydır. Yani elime gecen urunlerin son kullanma tarihi 3 yıl once degil Aralık 2013'te dolmus. Yaptıgım hata icin sizlerden cok ozur dilerim.

36 yorum:

  1. Canımmm yaa bu da mı öyle çıktı :/ Bende sabahki siparişime bunu eklemiştim! Diyecek sözüm yok gerçekten... Umarım bunu telafi edebilirler twitterda da paylaştım birçok kişi tedirgin şu an :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim ne yazik ki bunun da son kullanma tarihi gecmis cikti. Umarim senin ki duzgun gelir ama belli ki son kullanma tarihibyakin veya gecmis urunler satiliyor uygun fiyata. Sen alinca yorumunu beklyorm tatlim. Gerci bu yazidan sonra gecmis gonderecklerinu sanmiyorum artik.

      Sil
    2. Bir gelişme var mı tatlım?

      Sil
    3. Hayır canım ne yazik ki hic bir gelişme veya geri donus yok ..

      Sil
  2. Aaa bak benim aldığım yerdende sorun yaşadım bir sürü kontrol etmek hiç aklıma gelmemişti hemen bakayım onada..

    YanıtlaSil
  3. canm biliyorsun ben kozvi box aldım böyle bir sorunla karşılaşmadım hepsini tek tek kontrol ettim 2016 son kullanma tarhleri aynı krem orada da var ve kargo dahl 21 tl istersen ona bir bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim kozvi akisverisimde de paketin durumu pek ic acici degildi benim acimdan. Ama ona da bakacagim. Tesekkur ederim.

      Sil
  4. Yuh ya 3 yıl ne demek. Ciddi manada artık ben sitelere güvenemiyorum hele ki bu zamanda indirim demek mal kakalamak gibi geliyor bana. Böyle yaZılar iyi oluyor, bakalım nasıl davranacaklar merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 yil diye yanlis bilgi verdigim icin cok ozur dilerim aralik 2013 de dolms son kullanma tarihi ama gende bu indirimli satisin bilincli yapildigi dusuncesindeyim. Bende geri donecekler mi merak icerisindeyim . Zatem tum gelismeleri acikca sizlere yazacagom :)

      Sil
  5. buda mı deneme boyuydu? demekki kutuyu tarihi geçmiş ürünlerle dolduruyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim 7 ml deneme boyuydu ama bu da fiyasko cikti ne yazik ki ;::(

      Sil
  6. Sitenin güncellenmedigi hakkinda birseyler duymustum.Cok guvenilir sonuc vermiyor olabilir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gonca. Ben site ile ilgili daha once boyle bir sorunla karsilasmadim . O yuzden bir sey diyemecegim . Guncellenmiyor diyenler baska da var ama arka arkaya 2 urunun de boyle cikmasinin siteden kaynaklandigini sanmiyorum.

      Sil
  7. Aynı sorunu daha önce yaşadım onlineeczanem'de aldığım Nuxe ürünleri o kadar kötü kokuyordu ki öyle farkettim durumu. Hiç oralı bile olmuyorlar ve satışa devam ediyorlar. Yakın zamanda Missper'dan tarihi geçmiş fondöten geldiğini de yazmıştım. Online alışverişler indirimli tarihi geçmiş ürün satmaya döndü. Herkes yazsın bunları açıkça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selincim senin basına gelenlere de cok uzuldum. Kesinlikle oralı dahi olmadılar.Ben belki mail atarlar filan diye dusunmustum ama o bile yok yani. Baska baslarına gelenler yazsa da biz de bilgilensek. Aldıgımız urunun parasının cope gitmesini gectim saglıgımız icin buyuk tehlike tasıyorlar. Ucuz yolla son kullanma tarihi gecmiş urun satmaları hem ayıp hem etik degil ama her seyden kazancsaglamya calısıyor artık firmalar.

      Sil
  8. Tesekkur ederim. Bende geldim blogunuza :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de onlineeczanem le ilgili şikayette bulunayım o zaman hiçbir bilgilendirme yapmadan siparisimi iptal etmişler markozi box almıştım ne yazkki defalarca mail attm fakat ödeme iadesi nasıl olacak tek kelime etmediler sabahtan beri mail atıyorum desem yeridir ama tek kelime yok sizin bilginiz var mi para iadesini nasıl yapiyorlar

    YanıtlaSil
  10. Markozi box tan daha önce aldigim ürünlerin kutusu yoktu koruma bandı yoktu ve avene cleanance emulsiyon da cok kötü kokuyordu mart gözüküyor skt si ama kesinlikle geçmiş o halde..Son siparisimde de her şeyde bi hayır varmis demekki ki iptal oldu ama iadeyle ilgili tek kelime etmediler sipariş onaylanmadiysa kredi kartından çekim gerçekleşmemiştir belki diye umut ediyorum bir dolu ürün sipariş etmiştim ..Cevap yok.. su sorun çözülür çözülmez üyeliğimi de iptal ederek bu defteri kapatmak istiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicigim cok uzuldum basına gelenlere. Ne yazik ki geri donulmuyor cogunlukla yorumlara hatta bir sorun varsa hic donulmuyor. En azından ben donus alamadım. İade konusuna gelince ben kendim siparişimi iptal ettigimde iade yapılmıstı. Kartına bakarsan belki gorursun iade yapılmıs mı ? Bende urunlerimi 29 ocak gunu gonderdim. Umarım 30 Ocak'ta urunlerim ulasınca iade yaparlar.

      Sil
  11. bende kozvi den alışveriş yaptım.aldığım ürünlerin son kullanma süreleri doldugu için arayıp özür dilediler.sonra başka bi ürün aldım hediye ürünü vardı ve 200ml ıkması gerekirken 50 ml göndermişlerdi.hemen arayıp mağduriyetimi giderin dedim ve ekstradan 200 mllik orjinalini gönderdiler.sıkıntılar çıktı ama herdefasında telafi ettiler ,memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım seninkini guzel telafi etmişler. Ben telafisini gectim bir de ulasamadım kendilerine. Attıgım maillere geri donulmedi telefonları dahi acılmadı . O yuzden hic memnun kalmadım ne yazik ki :)

      Sil
  12. Kargoya verilmeden kredi kartından ödeme alınmaz gibi bir ibare var,benim sipariş onaylanmadan iptal edilmiş cunku. su an hesap özetini göremiyorum o yüzden net bir bilgi bekledim siteden ama yok tabiki..Ne diyelim dersimi aldım tabi normal fiyatına göre cok cok aşağılarda olan ürünlerde bu derece sorun çıkması normal aslında sanırım onlar da o yüzden bu kadar rahat.Ne bekliyorsunuzki diyorlar ama hakkaten müşteri hizmeti anlayışları buysa bizim gibi müşterileri kaybettiler ki ben neredeyse her seyimi zorunlu olarak internet üzerinden temin eden biri olarak bunu rahatça soyleyeblirim.Siparişinle ilgili gelişmelerini takip edeceğim tüm markozi box mağdurlarına geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım gercekten gecmiş olsun. Evet uygun olabilir ama ben fazla verip duzgun hizmet almaya razıyım. Senin siparişin ile ilgili gelişme var mı canım ? Ben urunlerimi gonderdim. Ellerine ulastıgı an para iadesi yapacaklarını soylemişlerdi simdi 2-3 gun surer diyorlar. Para iadesi bekliyorum:)

      Sil
  13. bende yazdım blogumda şikayetimi, çünkü ne maile geri dönülüyor, ne de telefonlar açılıyor
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/01/onlineeczanemmarkoziboxalisverisim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım herkes aynı durumda. Memnuniyetsizlik yasadıgın an telefonlara cevaplar kesiliveriyor

      Sil
  14. Bu durumunu bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim öncelikle. Bazı siteler belli bloggerl'ar tarafından reklam amaçlı deli gibi övülüyor ama aslında öyle olmadığını malesef ki yaşayarak görüyoruz... Çok üzüldüm senin adına. Umarım bir daha böyle bir saçmalık yapmaz site yetkilileri. Bu da bizlere uyarı niteliğinde bir yazı olmuş bu şekilde paylaşımlarla hangi sitelerden alışveriş yapılabilir hangi site daha uygun daha ilgili öğrenmiş oluyoruz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkur ederim yorumunuz icin. Bende reklam amaclı ovguler aldıgı dusuncesindeyim cunku benim yasadıklarım hic de onların anlattıkları gibi olmadı. Donus olsaydı onu da sizlerle payalasacakım fakat olaylar daha da cirkinlestigi icin yazıp yazmama konusunda kararsızım. Sizlere memnun kaldıgım veya kalmadıgım urunler ile ilgili yazılar yazarken memnun kalmadıgım alısverişleri de dogru olarak yazmalıyım diye dusunuyorum. Umarım faydalı bir yazı olmustur.
      Sevgiler...

      Sil
  15. almayı düşündüğüm için araştırıyordum ve sürekli şikayetle karşılaştım. Bu kadar şikayete rağmen hala bişey yapmamalarını anlamak mümkün değil. Umarım mağduriyetini gidermişlerdir :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazik ki benm gibi bir cok arkadasım aynı durumdan sikayetci. Duzeltildi diyemeyecegim ne yazik ki tam olarak :(

      Sil
  16. yaa sevgili bal bocegi Kredi kartiyla İLK defa alışveriş yapm bir sorun olmaz İNŞALLAH :-(:-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sorunsuz sekilde ulasır sevgili Adsız :))

      Sil