1 Ağustos 2014 Cuma

Bath and Body Works Beautiful Day Vucut Losyonu

Merhaba.
Bugun yine bir BBW urunu ile sizlerleyim. Daha onceden dus jelinin yazsını surada yazmıstım. Simdi de yine aynı serinin vucut losyonu hakkında yorumlarımı sizlerle paylasmak istiyorum.
Beautiful Day icerisinde ; guneste kızarmıs elma , yabanı papatya ve taze pembe sakayık kokularını barındıran bir seri.
BBW bu losyon hakkında vaatleri :
* 16 saat boyunca etkili nem saglar.
*Shea yagı ile E vitamini , Aloe ve B5 vitamini iceren gunluk nemlendirici kompleksi icerir.
* Yağsız formulu ciltte cabucak emilir ve cildi yumusacık , püruzsuz ve beslenmiş hissettirir.

Benim goruslerime gelirsek ; yapısı oldukca hafif . Losyonumsu kıvamı var. İceriginde ki elma kokusu kendisini baskın sekilde hissettirse de hafif hafif çiçeksi kokuları almanız da mumkun. Yaz icin kullanımı oldukca ideal . Suruldukten sonra gercekten cabucak emiliyor . Ciltte yaglı , yapıs yapıs bir his bırakmıyor. Nemlendirmesi su an beni 24 saat idare ediyor fakat sunu belirtmem gerekir ki yogun bir yapısı olmadıgı  icin kısın yeterli gelmeyecektir. Kokusu ise yine aynı serinin dus jeli ile aynı. Bu yuzden dus jelinin ardından kulandıgımda kalıcılıgı cok daha fazla oluyor. Buram buram olmasa yaklasık olarak 4 saate kadar kokusunu hissettiriyor.

Siz Bath and Body Works urunlerini kullandınız mı?
Hangi seriyi onerirsiniz?

10 yorum:

  1. BBW ürünlerini çok seviyorum, çoğu ürünün kokusunu biliyorum ve bitirdikçe almaya gayret ediyorum. Paris amour, be enchanted, pink chiffon favorilerim. Ama sırada alınmayı bekleyen daha bir çok serisi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be enchanted ve Pink Chiffon'u ben de cok begeniyorum. Eger dusunursan Mad About You'da mukemmel .)

      Sil
  2. Balböceğim BBW den çok az seri denedim ama denediklerim içinde Cashmere Glow ve Twilight Woods favorim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebegimmm Cashmere Glow'u hic koklamadım ama cok merak ettim . Gittigimde bir koklamalıyım mutlka :)

      Sil
  3. Bu kadar cici ürünler keşke daha temiz içerikli olsalardı daha çok ürününü alsaydım :/ Birde benim BBW de bir kaç kokudan sonra burnum beni terk ediyor resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcerik konusuna takılmadıgım icin ben cok begenerek kullanıyorum tatlım. Gerci piyasada satılan diger urunlerden de bir farkı yok :)

      Sil
  4. Çok şeker gözüküyor ama bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tatlılar ki zaten . Ambalajlarına kanıp bile alınabilirler :)

      Sil
  5. Güzel bir yazi olmus, ellerine saglik. Bloguma beklerim :)
    http://eylemdelacroix.blogspot.com/

    YanıtlaSil